  • 1. Data: 2010-11-29 10:18:32
    Temat: Przejście z Orange do Play
    Od: Mentos <m...@p...internetdsl.pl>

    Witam
    Mam telefon na firmę w Orange.
    30-01-2011 kończy mi się umowa w Orange, a 18-02-2011 mam koniec
    najbliższego okresu rozliczeniowego.
    Chcę przenieść numer do Play na kartę.
    Kiedy iść do Play i jaka datę przeniesienia numeru zaznaczyć na wniosku?
    Przenosiłem już kilka numerów pomiędzy różnymi sieciami, ale zawsze były
    to telefony na kartę więc nie było tego problemu.

    -----
    Pozdrawiam:
    Mentos

  • 2. Data: 2010-11-29 10:27:58
    Temat: Re: Przejście z Orange do Play
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 29-11-2010 11:18, Mentos pisze:
> [...]
    > Przenosiłem już kilka numerów pomiędzy różnymi sieciami, ale zawsze były
    > to telefony na kartę więc nie było tego problemu.

    Skoro 30.01 kończy Ci się umowa to również w tym dniu kończy się okres
    rozliczeniowy. Do play możesz iść w tej chwili i przenieść numer z datą
    31.01.2011
    Ja przenosiłem numer z abo Ery do Play pół roku przed końcem cyrografu w
    Erze. Numer w play działał w następnym dniu po zakończeniu umowy w Erze

    Tom

  • 3. Data: 2010-11-29 13:35:55
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2010-11-29 11:27, spider.pl pisze:

    > Skoro 30.01 kończy Ci się umowa to również w tym dniu kończy się okres
    > rozliczeniowy.

    Wcale nie jest to takie oczywiste, okres rozliczeniowy wcale nie musi
    się kończyć z dniem kończącym umowę. Musisz poczekać do dnia w którym
    kończy się najbliższy okres rozliczeniowy po dniu zakończenia umowy.