    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przejście do Play Fresh
    Date: Fri, 15 May 2009 23:51:14 +0200

    Dnia Fri, 15 May 2009 18:25:53 +0200, JoteR napisał(a):

    > To jest tak zwana trzecia prawda - po raz n-ty już mi się nie chce cytować,

    Możliwe, że wcześniej też wystarczył starter za 9 zł, ale nigdzie na
    stronach operatora nie było o tym informacji!
    Już po tym, jak napisałeś, że wystarczy starter za 9 zł, szukałem na
    stronach Playa potwierdzenia tej informacji i znajdowałem tylko to:
    "Regulamin Oferty Promocyjnej ,,Play Fresh z moim numerem" dla Oferty
    Play Fresh obowiązuje od 19.03.2009 r. do odwołania", a w nim
    następującą treść:

    "1. Oferta Promocyjna ,,Play Fresh z moim numerem" skierowana jest do
    osób, które w okresie obowiązywania niniejszej Oferty Promocyjnej złożą
    wniosek o przeniesienie numer telefonu od swojego dotychczasowego
    operatora do Sieci Telekomunikacyjnej P4, zakupią Zestaw Startowy w
    cenie *30 zł* brutto i dokonają Aktywacji w Ofercie Play Fresh.
    2. Oferta Promocyjna ,,Play Fresh z moim numerem" obowiązuje w okresie od
    19 marca 2009 r. do odwołania."

    Kopię tego regulaminu mam na dysku.

    > podaję sznurek:
    > http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh_old.pdf
    > Pierwsze 2 punkty.

    Ale to jest jakiś regulamin, który nie był na stronie Playa publikowany,
    bo na stronie "Przejdź do Play Fresh" najpierw był link do regulaminu o
    którym piszę powyżej (z dnia 19 marca 2009), a obecnie jest link do
    aktualnego regulaminu:
    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/prze
    jscie/index.html ,
    stworzonego w dniu 29-04-2009.