    Subject: Re: Przejście dla pieszych. odwracam się du.ą.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <k...@4...com>
    <5db1f8bf$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5db35e5f$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <9...@g...com>
    <qp0das$1ptc$1@gioia.aioe.org>
    <5db3d4bc$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5db3f122$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sat, 26 Oct 2019 09:17:07 +0200

    W dniu 26.10.2019 o 09:09, Uzytkownik pisze:

    > Zenek-bis :)
    >
    > Skąd się biorą takie przypadki?

    Zastanawiam się, czy koguciok wczoraj ze swojego miasta, co mu się
    niejedna stolica europejska kłania nie przybył do warszawy (a jakże
    lewym pasem A2, klnąc że mu wszyscy nie spierdalają choć mają taki
    obowiązek - lewy jest dla zapierdalaczy). Na tym samym przejściu
    jechałem w drugą stronę - autobus zasłaniał widok na to co dzieje się za
    wysepką, więc zwolniłem standardowo do jakiś 20, żeby w razie czego
    nikogo nie zabić. I co? Oczywiście prawym pasem mnie jakiś kretyn
    wyprzedził (wyskoczył zza mnie z lewego). Uprzedzajac pytanie co robiłem
    w damskiej toalecie, to zjechałem, żeby wypuścić autobus z zatoczki. No
    cóż - na tydzień starczyło żeby ludzie przez tą ulicę normalnie jeździli
    - już pojawiają się harcowniki z serii szybko ale bezpiecznie. Trzeba
    kamerkę naprawić.

    --
    Shrek