  • 11. Data: 2010-11-06 18:42:26
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-11-06 16:17, Alf/red/ pisze:

    > Widzisz Shrek, chciałeś lepiej, miałeś refleksje, napisałeś to jasno, i
    > dostałeś opieprz. Warto się starać? Było pieszemu po palcach przejechać!
    > <sarkazm>

    Taki lajf. Dobrymi chęciami to piekło jest wybrukowane (i polskie
    piekiełko też;)). Ważne że pieszy cały i na strachu się skończyło. W
    sumie tylko szkoda, że nic z dyskusji nie wynikło - zatrąbię - pieszy
    będzie spieprzał sprzed najbliższego niebezpieczeństwa - czyli sprzed
    mojej maski pod koła debila:( W sumie najrozsądniej byłoby lewy kierunek
    wrzucić, jak ścigant nie jest kompletnym debilem, to może mu coś
    zaświta, że w razie wykonania manewru będziemy na kolizyjnym.

    > A ja w ostatnich dniach miałem kilka razy (!) na odwrót - jadę rowerem
    > po ulicy jednopasmowej, owszem blisko prawej bo tak trzeba, hamuję przed
    > przejściem, a tu samochód ziuuu.

    Dlatego ja czy samochodem, czy rowerem się nie zatrzymuje jak są dwa
    pasy i z tyłu inne samochody. Trudno - lepiej mieć etykietkę chama niż
    pieszego na sumieniu. Raz zatrzymałem się na lewym pasie - prawym
    przemknęła elka:(. Myślałem że kto jak kto, ale elka się zatrzyma.

    Shrek.

  • 12. Data: 2010-11-07 19:43:50
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

    > a co ty kurwa pedagog jesteś?? pilnuj siebie!!

    > zwarzywszy że faktycznie lewym pasem jedzie debil to na jakiej podstawie
    > wymagasz od niego ___myślenia___ ?????

    > dokładnie tak by było. ewentualnie lekkie myśnięcie w klaksonżeby zwrócić
    > uwagę pieszego na ciebie a potem pokazanie mu dłonią że ma stać.

    > oczywiście twoja. i nauka debila kosztowałaby Ciebie ~1000pln lub zniżki
    > na OC

    Oczywiście nie ma to jak pierd....ona zabawa w policjanata i pedagoga ;)

    Ale co na to prawo ?
    No i tu jak się okazuje, że to co piszesz jest totalną bzdurą, ponieważ
    Prawo o Ruchu Drogowym mówi wręcz coś innego:

    Rozdział 1
    Art. 3 Pkt. 3
    Jeżeli uczestnik ruchu lub inna osoba spowodowała jednak zagrożenie bezpie-
    czeństwa ruchu drogowego, jest obowiązana przedsięwziąć niezbędne środki w
    celu niezwłocznego usunięcia zagrożenia, a gdyby nie mogła tego uczynić, po-
    winna o zagrożeniu uprzedzić innych uczestników ruchu.

    Tak więc kolego zanim udzielisz takich mądrych rad to chociaż przeczytaj
    PoRD.
    Z moje strony wielkie brawa dla kolegi Shreka za otwartość umysłu i
    opanowanie. Tylko tacy kierowcy powinni jeździć po drogach. Reszta niech
    dupsko przysiądze nad PoRD i dopiero wtedy udziela na grupie pouczających
    rad jak zrozumie co tam jest napisane.

    Poza tym kolego w tym przypadku wina i tak leżałaby po stronie
    wyprzedzającego i nie ma tu znaczenia, że Shrek przekroczył linię ciągłą.

  • 13. Data: 2010-11-07 22:37:51
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-11-07 19:43, Plumpi pisze:

> [...]
    > winna o zagrożeniu uprzedzić innych uczestników ruchu.
    >
    > Tak więc kolego zanim udzielisz takich mądrych rad to chociaż przeczytaj

    IMHO aż tak oczywiste to nie jest.

    > Z moje strony wielkie brawa dla kolegi Shreka za otwartość umysłu i
    > opanowanie. Tylko tacy kierowcy powinni jeździć po drogach.

    Bez przesady - ja jestem z tego 1% kierowców, co uważa że jeździ poniżej
    przeciętnej;)

    > Poza tym kolego w tym przypadku wina i tak leżałaby po stronie
    > wyprzedzającego i nie ma tu znaczenia, że Shrek przekroczył linię ciągłą.

    No włąsnie nie jestem pewien.

    Shrek.