-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przejście dla pieszych
Date: Sun, 19 Oct 2014 18:53:41 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 38
Message-ID: <m20qam$kfe$1@usenet.news.interia.pl>
References: <1...@m...org> <m1osgp$n1t$1@usenet.news.interia.pl>
<s...@m...org> <Pine.WNT.4.64.1410162248010.3772@quad>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1413737622 20974 31.11.182.98 (19 Oct 2014 16:53:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Oct 2014 16:53:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.2.0
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1410162248010.3772@quad>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547321
[ ukryj nagłówki ]On 2014-10-16 23:07, Gotfryd Smolik news wrote:
> On Thu, 16 Oct 2014, Myjk wrote:
>
>> Thu, 16 Oct 2014 18:42:02 +0200, mk4
>>
>>> W zwiazku z tym duzo lepsze sa przepisy nakladajace obowiazki na obie
>>> strony - czyli tak jak jest w tej chwili a nie swiete krowy jak zaklada
>>> projekt.
>
> Od jutra wtargiwujący na drogę podporządkowaną z poprzecznej drogi
> z pierwszeństwem jest winien ewentualnego wypadku.
> To tak nie działa.
Analogia - albo raczej jej kompletny brak...
>> Oczywiście, że tak jest lepiej.
>
> Nie jest - bo w odróżnieniu o obawy o własne życie, lakier na
> samochodzie albo "tylko" stratę czasu na spisanie oświadczeń
> związanych z kolizją, samousprawiedliwiające tłumaczenie
> "bo tamtemu nie wolno <tu czego nie wolno>" prowadzi z *obu* stron
> do usiłowania skorzystania z obowiązków drugiej strony.
A w czyim rozumieniu? Bo w moim nie. W moim jest to dodatkowy margines
bezpieczenstwa.
A wyjasnij mi taka rzecz - ktos kogos uszkodzi albo zabije na tym
przejsciu. Czy przy pierwszym killu mozna bedzie wyjasnic cala sprawe -
ach ludzie sa omylni i kazdy moze popelnic blad, zdarza sie. I przejsc
do porzadku dziennego?
Jak tak, to ok. A jak nie no to hola - nagle kierowca ma byc nieomylny
(bo jak sie pomyli spadna na niego jakies koszmarne konsekwencje) a
pieszy moze lazic jak cma - no bo do tego zmierza ten przepis - ze tak
czy siak kierowca ma przepuscic albo moc sie zatrzymac w razie co.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.14 22:47 Witolko
- 19.10.14 23:44 Czesław Wiśniak
- 20.10.14 01:06 Gof
- 20.10.14 07:07 Witolko
- 20.10.14 07:32 Witolko
- 20.10.14 08:11 Myjk
- 20.10.14 09:05 Czesław Wiśniak
- 20.10.14 10:45 Gotfryd Smolik news
- 20.10.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 20.10.14 10:58 Gotfryd Smolik news
- 20.10.14 15:11 John Kołalsky
- 20.10.14 20:13 Cavallino
- 21.10.14 12:49 Witolko
- 22.10.14 09:09 Shrek
- 22.10.14 19:29 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A