-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przejście dla pieszych
Date: Sun, 19 Oct 2014 16:21:00 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <m20hcc$71v$1@node1.news.atman.pl>
References: <1...@m...org> <m1jlss$ali$1@mx1.internetia.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.141014.invalid>
<m1jqjo$r7f$1@mx1.internetia.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.141014.invalid>
<m1jsc7$1mj$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1410142358110.3688@quad>
<m1maig$i6p$1@mx1.internetia.pl> <m1mqlg$1fc$1@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1410160248000.3648@quad>
<m1nnn5$tg4$1@node1.news.atman.pl>
<5441ad52$0$12626$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1410181214250.3620@quad>
<54433fba$1$12235$65785112@news.neostrada.pl>
<8bzxdcrdto9p$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1413728460 7231 83.142.198.226 (19 Oct 2014 14:21:00
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Oct 2014 14:21:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <8bzxdcrdto9p$.dlg@myjk.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547317
[ ukryj nagłówki ]On 2014-10-19 10:24, Myjk wrote:
>> PoRD nie zabrania.
>
> Szwagierkę oblali na egzaminie za to, że ruszyła zanim pieszy zdjął nogę z
> jezdni. Nadmienię, że nie próbowała mu przejechać po piętach, bo pieszy był
> już po przeciwnej stronie, na innym pasie ruchu.
Gwoli ścisłości, to że kogoś oblali za coś, nijak nie implikuje, że
mieli rację.
Ja w czasie egzaminu dowiedziałem się między innymi, że nie wolno
zatrzymywać się na torach tramwajowych (tramwaj stał bo miał czerwone,
ja skręcałem na zielonej strzałce i koleś przede mną się zatrzymał bez
sensu). Nie wiem dlaczego miałbym się nie zatrzymać, nie wiem co miałbym
zrobić - przejechać po ciągłej i go ominąć, wjechać mu w dupę? Egzamin
zdałem, bo to był jeden błąd więc się nie kłóciłem - zapytałem tylko po
dlaczego nie można się zatrzymywać na torach - odpowiedź była "bo nie, a
jakby się motocykle zepsuł i by pan tan został";)
O innych ciekawostkach pisałem wcześniej - po wyprzedzaniu można wracać
przez jednostronnie przerywaną od strony ciągłej, po omijaniu już nie.
Na skrzyżowaniach w terenie zabudowanym jest 50 nawet jak przed i za
masz podniesioną do 70. Jak przejedziesz przez skrzyżowanie dynamicznie
to jest to "niemal wymuszenie".
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.14 16:36 Liwiusz
- 19.10.14 17:10 Shrek
- 19.10.14 18:53 mk4
- 19.10.14 22:47 Witolko
- 19.10.14 23:44 Czesław Wiśniak
- 20.10.14 01:06 Gof
- 20.10.14 07:07 Witolko
- 20.10.14 07:32 Witolko
- 20.10.14 08:11 Myjk
- 20.10.14 09:05 Czesław Wiśniak
- 20.10.14 10:45 Gotfryd Smolik news
- 20.10.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 20.10.14 10:58 Gotfryd Smolik news
- 20.10.14 15:11 John Kołalsky
- 20.10.14 20:13 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A