  • 31. Data: 2012-05-15 21:13:22
    Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    tompolex pisze:

    > F650GS to nazwa handlowa, a pojemność jest 800 cm3 , silnik taki sam jak
    > w 800GS z przyciętą mocą do 71 KM

    A gdzie emotikon? Przyznam się, że nie przypominam sobie by kiedykolwiek
    jakiś producent zrobił taki numer. Zwykle brakuje kilku/nastu cm3 do
    pojemności wynikającej z nazwy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2012-05-15 21:15:29
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-15 21:11, Ivam pisze:

    > Czarne tez mialem i tez z niemieckim logo - MZ, ale to chyba nie byly
    > brembo;) I byly bardzo do dupy.

    Pojęcie względne,byłem zadowolony jak zamontowałem zamiast ruskich
    spowalniaczy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 33. Data: 2012-05-15 21:24:06
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl>

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > Marcin N twierdzi, że w jego najzajebistszym żółtym fazerze niebieskie
    > zaciski to jak perła na szyi kobiety.

    W sensie, że to relatywnie kosztowna ozdoba o zerowym zastosowaniu
    praktycznym?
    A te niebieskie to się różnią jakoś od złotych i innych? Oprócz koloru, rzecz
    jasna.

    Pozdr,
    Jimmie

  • 34. Data: 2012-05-15 21:28:36
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Swiety Jimmie" napisał w wiadomości grup
    > A te niebieskie to się różnią jakoś od złotych i innych? Oprócz koloru,
    > rzecz
    > jasna.

    Napisalem wyzej - inny tloczek jest w zlotym od R1.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 35. Data: 2012-05-15 21:35:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 May 2012 21:13:22 +0200 osobnik zwany Piotr Rezmer
    wystukał:

    > A gdzie emotikon? Przyznam się, że nie przypominam sobie by kiedykolwiek
    > jakiś producent zrobił taki numer. Zwykle brakuje kilku/nastu cm3 do
    > pojemności wynikającej z nazwy.

    nikt takiego balaganu do tej pory nie zrobił.
    I zupełnie tego nie rozumiem. Tacy uporządkowani niemcy a tu taki numer :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 36. Data: 2012-05-15 21:47:50
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    AZ pisze:

    > Marcin N twierdzi, że w jego najzajebistszym żółtym fazerze niebieskie
    > zaciski to jak perła na szyi kobiety.

    Nie żebym komuś lizał dupę ale przyznam że złota "stara" fazerka
    podobała mi się. Była łatwo rozpoznawalna przez czarny silnik,
    prowadzenie rur ramy, srebrne pokrywy chyba wałków rozrządu (nie znam
    się na technice). No i jak dla mnie - cholernie wygodna. Przegrała z
    mała beemką chyba tylko dzięki słabej jakości nawierzchni dróg w PL.
    Późniejsze FS6 stały się nijakie, prawie jak piwo w puszce.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 37. Data: 2012-05-15 21:49:29
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    masti pisze:

    > nikt takiego balaganu do tej pory nie zrobił.
    > I zupełnie tego nie rozumiem. Tacy uporządkowani niemcy a tu taki numer :)

    To co, piszemy do Angeli?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 38. Data: 2012-05-15 22:12:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 May 2012 21:49:29 +0200 osobnik zwany Piotr Rezmer
    wystukał:

    to przez to, że w NRD robią

  • 39. Data: 2012-05-16 08:59:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 22:12, masti pisze:

    > to przez to, że w NRD robią

    w Berlinie Zachodnim a nie w NRD. A niektore elementy spawane (centralne
    podnozki, stelaze owiewek itp) robia w Polsce, 20 km ode mnie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 40. Data: 2012-05-16 09:16:18
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "masti"

    > nikt takiego balaganu do tej pory nie zrobił.
    > I zupełnie tego nie rozumiem. Tacy uporządkowani niemcy a tu taki numer :)

    ale oni tak maja - w samochodach tez tak robili, robia

    --
    ania