  • 21. Data: 2012-05-14 22:36:04
    Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-14 22:24, Piotr Rezmer pisze:

    > Brembo w małym gsie jest chyba dość długo, przynajmniej u mnie jest coś
    > takiego w modelu z 2003.

    Ja mam brembo w skuterze Malaguti F15 ('97).

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 22. Data: 2012-05-15 00:37:02
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-14 11:26, Monster pisze:
    > Bo mają prawdziwe hamulce Brembo, jak większość porządnych motocykli
    > nie jakieś niebieskie zaciski.

    No paczpan, a ja miałem szare brembo!
    No ale naturalnie przerobiłem na #FF0000.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 23. Data: 2012-05-15 08:01:53
    Od: tompolex <t...@w...wiesz.to.usun.pl>

    W dniu 2012-05-14 22:25, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    0_GS/edycja_specjalna.html

    > Trochę dziwne te dane, motocykl nazywa się 650 a na stronie którą
    > podałeś jest napisane że 798 cm3.

    F650GS to nazwa handlowa, a pojemność jest 800 cm3 , silnik taki sam jak
    w 800GS z przyciętą mocą do 71 KM

  • 24. Data: 2012-05-15 15:39:46
    Od: grzech <z...@g...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4
    >
    > Temu zapomnieli zdjąć? ;-)\]

    a temu samo "odpadło"
    www.advrider.com/forums/showthread.php?t=371650

    grzech
    tdm

  • 25. Data: 2012-05-15 16:22:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 May 2012 22:24:56 +0200 osobnik zwany Piotr Rezmer
    wystukał:

    miałem Brembo w F650 z '95

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 26. Data: 2012-05-15 20:47:25
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup
    g2000vbv.googlegroups.com...
    > nie jakieś niebieskie zaciski.

    Czuje, ze mnie ominela jakas ciekawa dyskusja o zaciskach yamahy, powiesz o
    co kaman?

    --
    pzdr:
    Ivam

    Ze zlotymi zaciskami ;)

  • 27. Data: 2012-05-15 21:04:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-15 20:47, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup
    g2000vbv.googlegroups.com...

    > Czuje, ze mnie ominela jakas ciekawa dyskusja o zaciskach yamahy,
    > powiesz o co kaman?

    Nic wielkiego,ktoś się podniecał kolorkiem zacisków,a teraz się okazało
    że sam kolor nie hamuje:-)

    Aha,teraz mam brzydkie czarne zaciski,z logo BMW dla niepoznaki ale to
    Brembo

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 28. Data: 2012-05-15 21:09:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/15/2012 08:47 PM, Ivam wrote:

    > Czuje, ze mnie ominela jakas ciekawa dyskusja o zaciskach yamahy,
    > powiesz o co kaman?

    Marcin N twierdzi, że w jego najzajebistszym żółtym fazerze niebieskie
    zaciski to jak perła na szyi kobiety.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-05-15 21:11:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-15 21:09, AZ pisze:

    > Marcin N twierdzi, że w jego najzajebistszym żółtym fazerze niebieskie
    > zaciski to jak perła na szyi kobiety.

    O,to to:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2012-05-15 21:11:32
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Nic wielkiego,ktoś się podniecał kolorkiem zacisków,a teraz się okazało że
    > sam kolor nie hamuje:-)

    Jak to nie?! Mialem niebieskie, a teraz mam zlote i jest duzo lepiej.

    Teraz serio mowie - jest lepiej. Zaciski od fazera i R1 sie roznia tloczkami
    (srednica zewnetrzna ta sama, ale grubosc scianki w tloczku od fazera jest
    znacznie mniejsza). Bardzo sie tym faktem zdziwilem.

    > Aha,teraz mam brzydkie czarne zaciski,z logo BMW dla niepoznaki ale to
    > Brembo

    Czarne tez mialem i tez z niemieckim logo - MZ, ale to chyba nie byly
    brembo;) I byly bardzo do dupy.

    --
    pzdr:
    Ivam