-
11. Data: 2012-05-14 10:50:44
Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>
Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Enduro/BMW_F_65
0_GS/dane_techniczne.html
Oświećcie mnie pls:
"Masa sucha: 179 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 330 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym): 237 kg"
Rachunki mi się nie zgadzają.
Szymon
-
12. Data: 2012-05-14 11:26:30
Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
Od: Monster <m...@o...pl>
On 14 Maj, 09:40, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
> Zapomniałem napisać o hamulcach: świetne!
>
> Wszyscy na jazdach próbnych byli zachwyceni hamulcami w tych BMW.
> Co one takiego mają w sobie? Jakieś wspomaganie? Niesamowita łatwość
> hamowania. Klamki nie trzeba cisnąć tak jak w innych motocyklach.
> Dlaczego inni tak nie mają?
Bo mają prawdziwe hamulce Brembo,jak większość porządnych motocykli
nie jakieś niebieskie zaciski.
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
13. Data: 2012-05-14 16:15:54
Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>
Użytkownik "Roman Niewiarowski"
> o kufra! wczesniej popatrzylem na G, a nie F :-/
> Faktycznie zrobili dwucylindrowe f650 o wiekszej pojemnosci :-D
oj chlopcy chlopcy - nazwe efa zmienili kilka lat temu - jak zrobili to
fajne F800, to pozniej zrobili to samo, ale nizsze i jakies takie gumowe
nazywajac to F650
a teraz zaczeli znowu robic dawne male gieesy tylko pod inna literka - G?
(tutaj tez powinni krzyknac Ci co maja G z lat, jak to byl inny motocykl i
to calkiem niedawno)
--
ania
-
14. Data: 2012-05-14 18:22:01
Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
Od: marider <2...@g...pl>
W dniu 2012-05-14 10:01, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> Jacek napisał(a):
>> to jest F ( ef) nie G (gie)
>> F ma 2 cylindry G 1
>
> a to przepraszam, nie znam sie na nowych badziewiach ze stajni beemwu
I masz szczescie, w okrzyczanych BMW 1000RR wybuchaja silniki. Znowu
jest akcja serwisowa a w Polszy zgonili ze 40 sztuk hiehie...
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)
-
15. Data: 2012-05-14 18:31:49
Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>
W dniu 2012-05-14 09:53, Marcin N pisze:
> Stąd moje pytanie - jaka jest konstrukcja tych hamulców?
Pewnie klasyczna (dla nowoczesnych motocykli), tylko podzespoły/elementy
układu najlepszej możliwej jakości.
Ceramicznych tarcz tam może i nie włożyli, ale i nic z samej gumy.
--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!
-
16. Data: 2012-05-14 21:24:04
Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
Od: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl>
Marcin N <m...@o...pl> napisał(a):
> W dniu 2012-05-14 09:49, Kuczu pisze:
> > W dniu 2012-05-14 09:40, Marcin N pisze:
> >> ZapomniaĹem napisaÄ o hamulcach: Ĺwietne!
> >>
> >> Wszyscy na jazdach prĂłbnych byli zachwyceni hamulcami w tych BMW.
> >> Co one takiego majÄ w sobie? JakieĹ wspomaganie? Niesamowita ĹatwoĹÄ
> >> hamowania. Klamki nie trzeba cisnÄ Ä tak jak w innych motocyklach.
> >> Dlaczego inni tak nie majÄ ?
> >
> > Pewnie dotychczas jezdziles tylko motocyklami ktore nie hamuja.
>
> MoĹźliwe. Problem, Ĺźe caĹa grupa ludzi miaĹa identyczne odczucia.
> StÄ d moje pytanie - jaka jest konstrukcja tych hamulcĂłw?
Może ma specjalne klocki dla motocykli demonstracyjnych. Nie wiem, czy to się
praktykuje, ale wiem na pewno, że w przypadku opon tak się robi.
Pozdr,
Święty Jimmie, Łódź
IMZ "Mephisto"; XL "Dithreabhach"; LSC "Nomad"
www.jimmie.motocykle.org
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
17. Data: 2012-05-14 21:29:38
Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
Od: AZ <a...@g...com>
On 05/14/2012 09:24 PM, Swiety Jimmie wrote:
>
> Może ma specjalne klocki dla motocykli demonstracyjnych. Nie wiem, czy to się
> praktykuje, ale wiem na pewno, że w przypadku opon tak się robi.
>
http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4
Temu zapomnieli zdjąć? ;-)\]
--
Artur
ZZR 1200
-
18. Data: 2012-05-14 21:39:06
Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
Od: Monster <a...@o...pl>
W dniu 2012-05-14 21:24, Swiety Jimmie pisze:
> Marcin N<m...@o...pl> napisał(a):
>
>> W dniu 2012-05-14 09:49, Kuczu pisze:
>>> W dniu 2012-05-14 09:40, Marcin N pisze:
>>>> ZapomniaĹem napisaÄ o hamulcach: Ĺwietne!
>>>>
>>>> Wszyscy na jazdach prĂłbnych byli zachwyceni hamulcami w tych BMW.
>>>> Co one takiego majÄ w sobie? JakieĹ wspomaganie? Niesamowita ĹatwoĹÄ
>>>> hamowania. Klamki nie trzeba cisnÄ Ä tak jak w innych motocyklach.
>>>> Dlaczego inni tak nie majÄ ?
>>>
>>> Pewnie dotychczas jezdziles tylko motocyklami ktore nie hamuja.
>>
>> MoĹźliwe. Problem, Ĺźe caĹa grupa ludzi miaĹa identyczne odczucia.
>> StÄ d moje pytanie - jaka jest konstrukcja tych hamulcĂłw?
>
>
> Może ma specjalne klocki dla motocykli demonstracyjnych. Nie wiem, czy to się
> praktykuje, ale wiem na pewno, że w przypadku opon tak się robi.
Chłopaki Brembo widać wcześniej nie znali:-)
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
19. Data: 2012-05-14 22:24:56
Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
Monster pisze:
> Chłopaki Brembo widać wcześniej nie znali:-)
Brembo w małym gsie jest chyba dość długo, przynajmniej u mnie jest coś
takiego w modelu z 2003.
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
-
20. Data: 2012-05-14 22:25:52
Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
Marcin N pisze:
> Czołem,
>
> Odbyłem jazdę próbną motocyklem BMW F 650 GS:
>
> http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Enduro/BMW_F_65
0_GS/edycja_specjalna.html
Trochę dziwne te dane, motocykl nazywa się 650 a na stronie którą
podałeś jest napisane że 798 cm3.
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar