  • 11. Data: 2012-05-14 10:50:44
    Temat: Re: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Enduro/BMW_F_65
    0_GS/dane_techniczne.html

    Oświećcie mnie pls:

    "Masa sucha: 179 kg
    Dopuszczalna masa całkowita: 330 kg
    Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym): 237 kg"

    Rachunki mi się nie zgadzają.

    Szymon

  • 12. Data: 2012-05-14 11:26:30
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 14 Maj, 09:40, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
    > Zapomniałem napisać o hamulcach: świetne!
    >
    > Wszyscy na jazdach próbnych byli zachwyceni hamulcami w tych BMW.
    > Co one takiego mają w sobie? Jakieś wspomaganie? Niesamowita łatwość
    > hamowania. Klamki nie trzeba cisnąć tak jak w innych motocyklach.
    > Dlaczego inni tak nie mają?

    Bo mają prawdziwe hamulce Brembo,jak większość porządnych motocykli
    nie jakieś niebieskie zaciski.

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 13. Data: 2012-05-14 16:15:54
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski"

    > o kufra! wczesniej popatrzylem na G, a nie F :-/
    > Faktycznie zrobili dwucylindrowe f650 o wiekszej pojemnosci :-D

    oj chlopcy chlopcy - nazwe efa zmienili kilka lat temu - jak zrobili to
    fajne F800, to pozniej zrobili to samo, ale nizsze i jakies takie gumowe
    nazywajac to F650
    a teraz zaczeli znowu robic dawne male gieesy tylko pod inna literka - G?
    (tutaj tez powinni krzyknac Ci co maja G z lat, jak to byl inny motocykl i
    to calkiem niedawno)

    --
    ania

  • 14. Data: 2012-05-14 18:22:01
    Od: marider <2...@g...pl>

    > a to przepraszam, nie znam sie na nowych badziewiach ze stajni beemwu

    I masz szczescie, w okrzyczanych BMW 1000RR wybuchaja silniki. Znowu
    jest akcja serwisowa a w Polszy zgonili ze 40 sztuk hiehie...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 15. Data: 2012-05-14 18:31:49
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-14 09:53, Marcin N pisze:
    > Stąd moje pytanie - jaka jest konstrukcja tych hamulców?

    Pewnie klasyczna (dla nowoczesnych motocykli), tylko podzespoły/elementy
    układu najlepszej możliwej jakości.
    Ceramicznych tarcz tam może i nie włożyli, ale i nic z samej gumy.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 16. Data: 2012-05-14 21:24:04
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@N...gazeta.pl>

    Marcin N <m...@o...pl> napisał(a):

    > Możliwe. Problem, że cała grupa ludzi miała identyczne odczucia.
    > Stąd moje pytanie - jaka jest konstrukcja tych hamulców?

    Może ma specjalne klocki dla motocykli demonstracyjnych. Nie wiem, czy to się
    praktykuje, ale wiem na pewno, że w przypadku opon tak się robi.

    Pozdr,
    Święty Jimmie, Łódź
    IMZ "Mephisto"; XL "Dithreabhach"; LSC "Nomad"
    www.jimmie.motocykle.org

  • 17. Data: 2012-05-14 21:29:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/14/2012 09:24 PM, Swiety Jimmie wrote:

    > Może ma specjalne klocki dla motocykli demonstracyjnych. Nie wiem, czy to się
    > praktykuje, ale wiem na pewno, że w przypadku opon tak się robi.

    http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4

    Temu zapomnieli zdjąć? ;-)\]

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-05-14 21:39:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-14 21:24, Swiety Jimmie pisze:

    > Może ma specjalne klocki dla motocykli demonstracyjnych. Nie wiem, czy to się
    > praktykuje, ale wiem na pewno, że w przypadku opon tak się robi.

    Chłopaki Brembo widać wcześniej nie znali:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2012-05-14 22:24:56
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Monster pisze:

    > Chłopaki Brembo widać wcześniej nie znali:-)

    Brembo w małym gsie jest chyba dość długo, przynajmniej u mnie jest coś
    takiego w modelu z 2003.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2012-05-14 22:25:52
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marcin N pisze:
    > Czołem,
    >
    > Odbyłem jazdę próbną motocyklem BMW F 650 GS:
    >
    > http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Enduro/BMW_F_65
    0_GS/edycja_specjalna.html

    Trochę dziwne te dane, motocykl nazywa się 650 a na stronie którą
    podałeś jest napisane że 798 cm3.

    --
    pozdrawiam
    Piotr