  • Data: 2011-03-14 17:14:05
    Temat: Re: Przejazd przez Wrześnię
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Kajak" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:illem7$9ah$1@news.onet.pl...
    > Witam!

    > news:4d7e33ae$0$2505$65785112@news.neostrada.pl...
    > ,
    >> A skąd dokąd?
    >
    > A z Głogowa do Kwidzyna. I z powrotem.

    Proponuję zamiast Wrześni ze Środy jechać na Neklę i Czerniejewo do Gniezna.
    Co prawda jedzie się wolniej i więcej zakrętów, ale bliżej i bez Wrześni,
    oraz kawałka Gniezna.

    > Już sobie znalazłem drogę przez Poznań. Parę kilometrów więcej, ale przy
    > okazji sprawę sobie załatwię :-)

    Na 100% przez Poznań będzie jeszcze gorzej niż przez Wrześnię.
    Zwłaszcza że najlepsza droga z Poznania do Gniezna (przez Kostrzyn) to plac
    budowy S5 a nie droga.