  • 1. Data: 2013-06-11 10:58:32
    Temat: Przejazd przez Poznań
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Niedługo będę chciał się dostać na lotnisko w Poznaniu (Ławica). Będę jechał
    drogą nr 11 z kierunku Obornik. Prawdopodobnie będzie to jazda w godzinach
    nocnych (pomiędzy 1 a 2 w nocy). Które ulice najlepiej wybrać by nie utknąć
    (o ile są o tej porze) w jakimś korku ?
    Ktoś zalecał mi objazd przez Szamotuły (ponoć omija się centrum i jest
    lepszy dojazd na lotnisko). Na stronie lotniska wybiegli chyba trochę w
    przyszłość bo proponują jechać S11 ;) Cytat: "Natomiast dla osób
    nadjeżdżających od strony północnej najbardziej komfortowy jest dojazd drogą
    ekspresową S-11, a następnie - poprzez węzeł Poznań-Ławica - zjazd na
    prowadzącą do Portu drogę wojewódzką 307." Chyba, że S11 już zbudowana to
    przepraszam.

  • 2. Data: 2013-06-11 12:16:41
    Temat: Re: Przejazd przez Poznań
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 10:58:32 +0200, mz napisał(a):

> [...]
    > drogą ekspresową S-11, a następnie - poprzez węzeł Poznań-Ławica - zjazd
    > na prowadzącą do Portu drogę wojewódzką 307." Chyba, że S11 już

    Nie, nie jest.

    Jak chcesz tak to kierujesz się do 92, potem na S11 i zjazdem na Ławicę.
    Równie dobrze możesz też przejechać przez Przeźmierowo - o tak :

    http://goo.gl/maps/bEWN4

    Prawdę mówiąc w godzinach nocnych nie warto kombinować - jedź przez
    miasto (Obornicka, Niestachowska, Polska, Bukowska), już po 22/23 są
    pustki.

    --
    Wojtek

  • 3. Data: 2013-06-11 12:21:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mz 2...@w...pl ...

> [...]
    > drogą ekspresową S-11, a następnie - poprzez węzeł Poznań-Ławica -
    > zjazd na prowadzącą do Portu drogę wojewódzką 307." Chyba, że S11 już

    Oczywiście, że jedz na S11.
    Zreszta chyba sa oznaczenia na Ławice.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu

  • 4. Data: 2013-06-11 12:22:56
    Od: a...@g...pl

    mz wrote:

> [...]
    > godzinach nocnych (pomiędzy 1 a 2 w nocy). Które ulice najlepiej wybrać by
    > nie utknąć (o ile są o tej porze) w jakimś korku ?

    Z ciekawości... Serio są gdziekolwiek w PL korki o 1 w nocy, że takie
    pytanie pada? (takie zwyczajne, a nie, że wypadek czy coś)

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2013-06-11 13:08:22
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    >Z ciekawości... Serio są gdziekolwiek w PL korki o 1 w nocy, że takie
    >pytanie pada? (takie zwyczajne, a nie, że wypadek czy coś)

    Nie wiem gdzie. Pytam czy w Poznaniu ich nie ma.

  • 6. Data: 2013-06-11 13:19:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 12:22:56 +0200, a...@g...pl napisał(a):

    > Z ciekawości... Serio są gdziekolwiek w PL korki o 1 w nocy, że takie
    > pytanie pada? (takie zwyczajne, a nie, że wypadek czy coś)

    Zwyczajnych to nie ma, ale moze kolega sie pyta o nadzwyczajne, jakis
    remont czy cos ..

    J.

  • 7. Data: 2013-06-11 17:09:37
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-06-11 10:58, mz pisze:
> [...]
    > drogą ekspresową S-11, a następnie - poprzez węzeł Poznań-Ławica - zjazd
    > na prowadzącą do Portu drogę wojewódzką 307." Chyba, że S11 już

    S11-ce brakuje sporego kawałka - właśnie z Twojego kierunku. Strona
    lotniska jest tak często aktualizowana: zrobili na zapas, planując
    update za min 5 lat :P

    Wjedź normalnie, jak biały człowiek do Poznania, dojedź do Bukowskiej i
    Bukowską na lotnisko: Poznań to metropolia :D, no oczywiście, ale nie
    widziałem jeszcze korka w mieście po północy.

    Jadąc 92->11->Bukowska nadrobisz zaledwie 10? 12 km? a przez
    Przeźmierowo wypada wlec się 40-ką: takie tam ograniczenie.
    --
    Scobowski

  • 8. Data: 2013-06-11 17:10:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > godzinach nocnych (pomiędzy 1 a 2 w nocy). Które ulice najlepiej wybrać by
    > nie utknąć (o ile są o tej porze) w jakimś korku ?

    W nocy?
    No bez jaj.
    Jedyne utknięcie jakie grozi to czerwone na każdym skrzyżowaniu.
    Ale z kierunku Obornik (jakich? zakładam że Wielkopolskich) to prawie wcale
    świateł nawet nie ma.
    Obornicka-Niestachowska-Wawrzyńca-Polska-Bukowska i jesteś na Ławicy.

  • 9. Data: 2013-06-11 17:11:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Użytkownik mz 2...@w...pl ...

    > Oczywiście, że jedz na S11.

    Po jakiego?
    Żeby nadłożyć ze 3 razy tyle?

  • 10. Data: 2013-06-11 17:40:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 10:21:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Oczywiście, że jedz na S11.
    > Zreszta chyba sa oznaczenia na Ławice.

    Taa, oznaczenia sa: Poznan w prawo,
    Krakow przekreslony - prosto :-)