  • 1. Data: 2013-10-02 21:49:58
    Temat: Przejazd kolejowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    po polsku

    5005,Czerwone_swiatlo__szlaban__a_kierowcy_jada__Tuz
    _przed.html

    Choc prawde mowiac ... duzo czasu bylo.

    P.S. Co z tym ostatnim ? Przejechal, wycofal ?

    J.

  • 2. Data: 2013-10-03 16:48:12
    Temat: Re: Przejazd kolejowy
    Od: grzes23 <g...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 21:49, J.F pisze:
    > po polsku

    5005,Czerwone_swiatlo__szlaban__a_kierowcy_jada__Tuz
    _przed.html

    > Choc prawde mowiac ... duzo czasu bylo.
    >
    > P.S. Co z tym ostatnim ? Przejechal, wycofal ?

    jak zobaczyłem wczoraj ten film to mi szczena opadła:
    http://www.liveleak.com/view?i=479_1380709802

    nic tylko laska jechała ze słuchawkami w uszach w jakimś transie
    hipnotycznym

  • 3. Data: 2013-10-04 12:29:13
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    _przed.html

    > Choc prawde mowiac ... duzo czasu bylo.
    >
    > P.S. Co z tym ostatnim ? Przejechal, wycofal ?

    "Hołowczyc: Szanujmy życie. Jeden zły ruch..." - czy to ten sam, który
    jeszcze kilka lat temu chwalił sie, że w półtorej godziny jedzie z
    Warszawy do Olsztyna, a ograniczenia prędkości są dla kapeluszników?
    T.

  • 4. Data: 2013-10-05 09:41:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    _przed.html

    > Choc prawde mowiac ... duzo czasu bylo.
    >
    > P.S. Co z tym ostatnim ? Przejechal, wycofal ?

    Bo na takim przejeździe (bez zapór, ze światłami, z pociągiem jadącym
    tempem białego sprintera) czerwone powinno się zapalać na dziesiątki
    sekund przed przejechaniem, a nie na minuty przed.

    --
    Liwiusz