  • Data: 2011-12-30 00:34:41
    Temat: Re: Przejazd do Rzymu i z powrotem - prośba o porady
    Od: Luca <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 21:22, Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2011-12-29 14:25, Krzysztof pisze:> Witam

    > Ja to osobowym , ale jadę trasą katowicką z Wa-wy .

    Bardzo dobrze, Sprinterem tez da sie tak pojechac ...

    > Pierwszy nocleg przy autostradzie w Cieszynie " Hotel 500 " ok. 1km.
    > przed granicą . Śniadanie o 6 rano i w droge

    W Cieszynie to je sie obiad i jedzie dalej ;-)

    > Przez Czechy kierunek na Słowacje . Na pierwszej stacji u Słowaków
    > kupuje viniete . Kierunek Bratysława ,Wiedeń i Wenecja .

    Ale po co przez Bratyslawe, jak wygodniej przez Brno, Mikulov, Wieden
    i dalej juz prosta droga?

    > Uwaga ! po
    > wjechaniu do Austrii znów vinieta  . Drugi nocleg wypada w Mestre

    Pierwszy nocleg polecam w Udine, w hotelu Idea Hotel Tavagnacco (czyli
    Express Holiday In). Zaraz obok autostrady (5 minut dojazdu) a cena
    najnizsza z okolicznych hotelo-moteli - reszta krzyczala po 100 euro,
    a w Idei zaplacilem 79 za trojke ze sniadaniem (nawet prawdziwa kawe
    podali, trzeba tylko poprosic a nie brac z przelewowego - ten jest dla
    Niemcow, hehehe). Mozna zrobic rezerwacje przez booking.com, daja
    lepsza cene ...

    Po sniadaniu start dalej w kierunku Wenecji i poznym popoludniem/
    wieczorem dociera sie do Rzymu.

    Za Wenecja proponuje zrobic lekki "myk" oszczedzajacy $$ na autostrade
    i skracajacy ogolny przejazd o ladnych pare kilometrow, link do trasy
    "zmodyfikowanej"

    http://tnij.org/wwa_roma

    Odcinek Wenecja-Mestre do Ravenny to zwykla droga, ale nie dziurawa i
    jedzie sie calkiem zacnie (i bez oplat).
    Od Ravenny do Orte (droga SS3bis vel E45) jedzie sie "prawie"
    autostrada - po dwa pasy, cos w rodzaju naszej ekspresowki,
    bezkolizyjne zjazdy/wjazdy i co najwazniejsze - free.

    W Orte wskakuje sie znowu na autostrade A1 i prosto do Rzymu :)

    Ceny za przejazd odcinkami autostrad mozna sobie policzyc na
    http://autostrade.it/autostrade/percorso.do

    Powodzenia :)

    Pzdr