  • 1. Data: 2009-02-09 12:38:32
    Temat: Przegląd rejestracyjny - Wrocław
    Od: chucky <c...@g...pl>

    Witam,
    Mam prośbę do kolegów forumowiczów z Wrocławia. Czy możecie polecić mi
    jakąś stację kontroli, która robi przeglądy rejestracyjne motocykli,
    najlepiej w zachodzniej częsci miasta? Generalnie okolice lotniczej,
    legnickiej?

    Dzięki i pozdrawia,
    chucky

  • 2. Data: 2009-02-09 12:51:26
    Temat: Re: Przegląd rejestracyjny - Wrocław
    Od: fv <f...@c...com>

    chucky wrote:
> [...]
    > jakąś stację kontroli, która robi przeglądy rejestracyjne motocykli,
    > najlepiej w zachodzniej częsci miasta? Generalnie okolice lotniczej,

    ????
    http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=stacja+diagnostyc
    zna&loc=Wroc%B3aw%2C+Lotnicza+&Submit=Szukaj&cId=&sI
    d=

    Ceny są urzędowe za przeglądy...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 3. Data: 2009-02-09 12:56:10
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "chucky" <c...@g...pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    > Mam prośbę do kolegów forumowiczów z Wrocławia.

    Jesli masz tak adresowana prosbe to moze napisz na jakies forum. Trafiles na
    grupe dyskusyjna:.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Grupy_dyskusyjne
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Forum_dyskusyjne
    Cieszesiezemoglempomoc.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 4. Data: 2009-02-09 13:14:22
    Od: chucky <c...@g...pl>

    Wyszukać pierwszą z brzegu sam sobie mogę, rzeczywiście. Myślałem, że
    może macie jakąś rzetelną stację godną polecenia.

    Natomiast jeśli nie macie nic ciekawszego do roboty niż łajanie kogoś
    anonimowo to może sobie odpuśćcie..

  • 5. Data: 2009-02-09 13:58:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    chucky wrote:
    > Wyszukać pierwszą z brzegu sam sobie mogę, rzeczywiście. Myślałem, że
    > może macie jakąś rzetelną stację godną polecenia.

    a na czym ma polegać "rzetelnośc" stacji diagnostycznej i dlaczego nie moze
    być pierwsza lepsza?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 6. Data: 2009-02-09 14:51:07
    Od: "Jacek.M" <n...@o...pl>

    Na Strzegomskiej obok "bunkra". Jadąc od Braniborskiej za przejazdem przez
    tory w lewo.
    Facet calkiem sympatyczny. Szybko, solidnie, zwyczajnie.

    Jacek

  • 7. Data: 2009-02-09 15:09:48
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > a na czym ma polegać "rzetelnośc" stacji diagnostycznej i dlaczego nie
    > moze być pierwsza lepsza?

    Dlaczego nie pierwsza lepsza? Bo jak ja mam zapłacić to wolę zapłacić komuś
    sympatycznemu, kto zrobi to co do niego nalezy sprawnie, szybko, uczciwie a
    jak bedzie trzeba, to coś doradzi. Wbrew pozorom nie jest to niemożliwe.

  • 8. Data: 2009-02-09 15:23:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Marcin wrote:

> [...]
    > komuś sympatycznemu, kto zrobi to co do niego nalezy sprawnie,
    > szybko, uczciwie a jak bedzie trzeba, to coś doradzi. Wbrew pozorom

    Wot polskie absurdy

    Przecież w każdej stacji powinno to tak zrobic.

  • 9. Data: 2009-02-09 17:20:44
    Od: chucky <c...@g...pl>

    Jacek, Marcin - dzięki! O to mi chodziło.

    Jeszcze są na tej grupie życzliwi motocykliści:)

  • 10. Data: 2009-02-09 20:14:33
    Od: " Michał" <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Niestety chucky - grupa opanowana jest przez frustratów myślących jak komuś
    dowalić zamiast pomóc. Uważają siebie za jedynie mądrych a reszta to może im
    najwyżej .... olej sprawdzić - jak oczywiście łaskawie pozwolą.

    Szkoda tylko, że owa mniejszość terroryzuje milczącą większość normalnych
    ludzi. Milczącą - bo szkoda czasu na komentowanie tego pajacowania. Ale chyba
    czas zacząć się odzywać bo rozzuchwalają się coraz bardziej.

    Pozdrówka
    Michał