  • 11. Data: 2009-02-09 22:24:03
    Temat: Re: Przegląd rejestracyjny - Wrocław
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    chucky pisze:
    ...>8
    > jakąś stację kontroli, która robi przeglądy rejestracyjne motocykli,
    > najlepiej w zachodzniej częsci miasta? Generalnie okolice lotniczej,
    > legnickiej?

    Nie jest to zachodnia czesc miasta ale stacja godna polecenia (szybko,
    nawet czasem biora poza kolejnoscia, choc bez sciemy).
    Powstancow rog Krzyckiej.

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 12. Data: 2009-02-09 22:49:47
    Od: chucky <c...@g...pl>

    Hej,

    Jeszcze raz dzięki wszystkim. Za lokalizację na Powstańców też! Może
    akurat będzie pogoda i da się polatać;)
    A co do niektórych "starych precli" itepe.. może dla niektórych to
    sposób na dowartościowanie siebie. Mi szkoda czasu na jałowe dyskusje
    - życie płynie:)

    Pozdrawiam wszystkich,
    chucky

  • 13. Data: 2009-02-09 23:39:39
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    chucky wrote:
> [...]
    > A co do niektórych "starych precli" itepe.. może dla niektórych to
    > sposób na dowartościowanie siebie. Mi szkoda czasu na jałowe dyskusje

    Heeej. "Miszkoda" tez. Masz racje. Niniejszym prm, dawna grupa
    dyskusyjna, stalo sie forum dla fajnych kolesi co sie nie dadzom
    teroryzowac starym palantom. Osramy se zasady, gupiom ortografiem i
    gramatykie. Wszystkich osramy zeby nic juz nie bylo. Wezmniecie mnie,
    chlopaki? Tesz se latam. Puki co polecem na sikacza.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 14. Data: 2009-02-10 00:05:49
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    chucky napisał(a):
    > Wyszukać pierwszą z brzegu sam sobie mogę, rzeczywiście. Myślałem, że
    > może macie jakąś rzetelną stację godną polecenia.
    >
    > Natomiast jeśli nie macie nic ciekawszego do roboty niż łajanie kogoś
    > anonimowo to może sobie odpuśćcie..

    Jak anonimowo? Kefir nie jest anonimowy. :)

  • 15. Data: 2009-02-10 00:06:50
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    chucky napisał(a):
> [...]
    > A co do niektórych "starych precli" itepe.. może dla niektórych to
    > sposób na dowartościowanie siebie. Mi szkoda czasu na jałowe dyskusje

    Czymze jest twoja pieciominutowa bytnosc tutaj w porownaniu z prawie
    dekada istnienia grupy? :)

  • 16. Data: 2009-02-10 00:12:04
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Michał napisał(a):
    > Niestety chucky - grupa opanowana jest przez frustratów myślących jak komuś
    > dowalić zamiast pomóc.

    Mylisz sie.

    > Uważają siebie za jedynie mądrych

    Mylisz sie podwojnie :)

    > a reszta to może im
    > najwyżej .... olej sprawdzić - jak oczywiście łaskawie pozwolą.

    :D
    Zebys ty wiedzial, co oznacza "sprawdzanie oleju"... :)

    > Szkoda tylko, że owa mniejszość terroryzuje milczącą większość normalnych
    > ludzi. Milczącą - bo szkoda czasu na komentowanie tego pajacowania.

    Niechze mlodzi stazem ludzie zabieraja glos w sensownych dyskusjach - z
    przyjemnoscia bede na to patrzalkowal, a i dam swoj glos w ciekawych
    watkach, w ktorych mam cos do powiedzenia.

    > Ale chyba
    > czas zacząć się odzywać bo rozzuchwalają się coraz bardziej.

    Rozzuchwalaja? Raczej popadaja w przygnebienie patrzac na poziom
    reprezentowany przez "mlodziez".
    Daj sobie (i nam) szanse - napisz cos ciekawego i na przyzwoitym
    poziomie. Zaprrraszam serrrdecznie :)

  • 17. Data: 2009-02-10 13:37:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Michał wrote:
> [...]
    > normalnych ludzi. Milczącą - bo szkoda czasu na komentowanie tego
    > pajacowania. Ale chyba czas zacząć się odzywać bo rozzuchwalają się

    tak sie zastanawiam czy pijesz do mnie, bo zapytalem, dlaczego nie moze być
    pierwsza z brzegu stacja diagnostyczna?

    Nie wydaje Ci sie, ze każda stacja diagnostyczna dokonująca przglądów
    motocykli jest (bo musi być) wyposażona w oodpowiednie sprżeta, a to
    oznacza, ze nawet jesli ktoś będzie chciał przybić pieczątke bez sprawdzania
    to mozna po prostu poprosić o dokadne sprawdzenie tego co sie chce?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 18. Data: 2009-02-10 15:13:52
    Od: chucky <c...@g...pl>

    On 10 Lut, 00:39, Kefir <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > & 7/4 majtasow ST 955http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
    > A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

    Proszę Cię... Nie ośmieszaj się... Czy ja też mam punktować każdą
    Twoją wpadkę?
    I wszystko zaczęło się od tego, że poprosiłem o poradę. Taką zwykłą,
    ludzką.
    I stało się to czego się bałem - z krótkego pytania i szybkiej
    odpowiedzi zrobiła się
    trzydniowa dyskusja. Iście na temat... Nie?
    Śmieszny jesteś. Z Twoim terroryzmem niedługo strach będzie się na
    forum odezwać.
    Bo nie na temat albo nie taka gramatyka jaką uznajesz. A niedługo
    potrzebny
    będzie fakultet z polonistyki i approval od prof. Miodka.

  • 19. Data: 2009-02-11 18:17:25
    Temat: Re: [OT] Przegląd rejestracyjny - Wrocław
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    chucky napisał(a):
> [...]
    [...]
> [...]

    Moze tak, a moze nie?

    Pozostaje kwestia, ktore dyskusje traktujesz jako jalowe? :)

    > Proszę Cię... Nie ośmieszaj się... Czy ja też mam punktować każdą
    > Twoją wpadkę?

    Sprobuj - byle w rownie konstruktywny sposob :)

    > I stało się to czego się bałem - z krótkego pytania i szybkiej
    > odpowiedzi zrobiła się trzydniowa dyskusja. Iście na temat... Nie?

    Uee... Marudzisz - to norma jest przeciez. I wcale nie tylko tutaj.

    > Śmieszny jesteś. Z Twoim terroryzmem niedługo strach będzie się na
    > forum odezwać.

    A odzywaj sie do woli - byle z sensem i w zgodzie z pewnymi zasadami.
    Wszyscy beda szczesliwsi :)

    > Bo nie na temat albo nie taka gramatyka jaką uznajesz.

    A to gramatyka podlega uznaniowosci? Taki relatywizm gramatyki?

    > A niedługo potrzebny będzie fakultet z polonistyki i approval od prof. Miodka.

    Przesadzasz - nadal wystarcza wiedza wyniesiona z podstawowki polaczona
    z checia do korzystania z niej.

  • 20. Data: 2009-02-11 20:49:50
    Od: chucky <c...@g...pl>

    On 11 Lut, 19:17, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

    > [...]
    >
    > Moze tak, a moze nie?

    > Pozostaje kwestia, ktore dyskusje traktujesz jako jalowe? :)

    Takie jak ta właśnie. Byle młodemu dopier...lić.

    > Sprobuj - byle w rownie konstruktywny sposob :)

    "Miszkoda" jest oczywiście konstruktywna. Trzymaj mnie...

    > Uee... Marudzisz - to norma jest przeciez. I wcale nie tylko tutaj.

    Marudze, ale przecież Wy chcecie być NAJ. Myle się?

    > A odzywaj sie do woli - byle z sensem i w zgodzie z pewnymi zasadami.
    > Wszyscy beda szczesliwsi :)

    To Ci przytoczę kilka przykładów. Stan na dzisiaj:
    - "Sprzedam Bandziorka 650 S (2006 r.) lub zamienię na enduraczka
    [Spam]"
    - "Okregowa SKP zaprasza na przeglady nie tylko motocykli - W-wa i
    okolice"
    - "Szukam garazu w Warszawie"
    - "Zdecydowanie Yamache R1"

    Czym moj temat różnił się od powyższych? Te są forumowe, a moje nie?
    Bądźcie konsekwentni i albo czepiacie się wszystkich albo nie:)

    > A to gramatyka podlega uznaniowosci? Taki relatywizm gramatyki?

    Język urzędowy, potoczny, gwara...

    > Przesadzasz - nadal wystarcza wiedza wyniesiona z podstawowki polaczona
    > z checia do korzystania z niej.

    Rzuć kamieniem jeśli piszę niepoprawnie...

    W każdym razie, ja ze swojej strony temat uznaję za zamknięty.
    Pozdrawiam.