    From: "mgr inż." <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przegląd gwarancyjny za granicą
    Date: Thu, 01 Jul 2010 09:51:37 +0200

    On 2010-06-30 20:57, Pszemol wrote:
    > ""mgr inż."" <n...@m...com> wrote in message

    [ciach]

    > W idealnym świecie w którym każdy robi swoją robotę solidnie, sumiennie
    > i nie próbuje drugiego człowieka obedrzeć z ostatniego grosza mógłbyś
    > się nie znać... Niestety nie żyjemy w idealnym świecie. Z taką postawą jak
    > tu zaprezentowałeś ("nie chcę wiedzieć i uważam że nie musze") to jesteś
    > perfekt kandydat do obdarcia ze skóry gdzie się tylko da :-)

    Trochę odchodzimy od tematu ;) Biorąc pod uwagę, że moja wiedza
    motoryzacyjna nie za bardzo będzie się powiększać (jakoś mnie te
    wszystkie przeguby i wężyki słabo interesują) muszę inaczej
    minimalizować ryzyko obdarcia mnie gdzie się da. Dlatego też knuję, czy
    nie lepiej udać się na zachód... Może przysłowiowy Hans będzie bardziej
    sumienny niż przysłowiowy Zdzisław :)

    PS. Na wyświetlaczu na razie jest "A" o ile dobrze pamiętam.

    --
    Pozdrawiam,
    mgr inż.