  • Data: 2010-11-02 18:40:42
    Temat: Re: Przedwojenny aparat CB 35, pod??czenie do sieci
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnid0kh9.mv.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Są -- http://www.originalwirelessaccessories.com/product_p
    /98416.htm

    Chyba sobie zamówię!

    > Zależy kto mówi. Ja mówię o ukompatybilnieniu telefonu na korbkę
    > (przeznaczonego do realizacji połaczeń za pośrednctwem centrali
    > ręcznej) w celu przyłączenia go do centrali automatycznej.

    No. Aby fizycznie przyłączyć go tam, gdzie jest c.a. 50V, 25Hz... a co
    dalej po kablu, to inna sprawa.
    Mnie chodziło o kontrast między sytuacją, że przecież nie ma już central
    ręcznych, a tym, że ktoś kręci korbką i dostaje połączenie :) Oglądasz
    czasem (choćby sporadycznie) programy typu "ukryta kamera"? To trochę
    zrozumiesz, w czym rzecz. Z tym, ze tu ukrytej kamery nie będzie, lecz
    działąjący telefon. W tym przypadku werk może być naszpikowany ch.. wie
    czym, elektroniką z 64bitowym DSP, krasnoludkami, a obudowa może być od
    rzeczywistego aparatu MB, na zewnątrz nie różniąc się od oryginału
    żadnym elementem, włącznie z korbką. Oczywiście, fajniej by było, gdyby
    werk zostawić jaki był, ale to już objętościowo było by chyba nieco
    więcej... baterie jednak robi się coraz wydajniejsze, zasilanie i
    elektronikę adaptującą można by włożyć do skrzynki z dzwonkiem (w MB
    dzwonek nie znajduje się w aparacie), tak, że nawet można, proszę
    bardzo, skrzynka jest, dla niepoznaki zewnętrzna bateria do mikrofonu...
    (nawet niesprawna, byle czysta, i wygląd był) aby to jak wspominałem,
    było maksymalnie wiarygodne, wizualnie i w obsłudze. Taki gadzet,
    zabawka bardziej, choć zabawka użyteczna.

    --
    ((o))
    ((+))