  • Data: 2010-02-16 22:56:10
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to tylko potwierdza to co napisałem, ze w FWD wsiądzie byle blondi i z
    > dużym prawdopodobieństwem sobie poradzi, a w RWD musi wsiąść ktoś kto
    > potrafi jeździc.

    Nie generalizuj. Bo w BMW masz systemy, które z pewnością sobie poradzą
    z autem w najgorszych warunkach zimowych jeżdżąc po mieście. I ten
    samochód może spokojnie prowadzić kobieta, na pewno nic się nie stanie.
    Bez przesadyzmów, ok?

    > To wcale nie jest wyższość RWD nad FWD w zimie a obrazuje tylko tyle, ze
    > wcale z RWD nie jest tak różowo.

    Wyższość RWD nad FWD polega na kontrolowaniu poślizgów w extremalnych
    sytuacjach, a do takich sytuacji raczej się nie dopuszcza jeżdżąc w
    korkach po mieście. Tylko szarżując specjalnie gdzieś na jakimś
    bezpiecznym odcinku.

    > To, ze ja, czy Ty sobie radzimy z RWD nie znaczy, ze jest lepszy na zime.
    > Tak jak i w tym poście potwierdzileś to co pisze, tak jak i w innych,
    > gdzie piszesz, ze w RWD "podstawą są dobre opony zimowe" - bo widzisz w
    > FWD wystarczą byle jakie opony zimowe i też będzie ok (oczywiście
    > wszystko w pewnych granicach - jednak zakladając byle jakie ppony do RWD
    > nie zrobisz napewno .. nic)

    Przedni napęd daje tylko pozornie lepszą przyczepność. Mam w drugim
    aucie przedni napęd, a w trzecim aucie tylny i mam duże porównanie,
    wierz mi.