-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
Date: Sun, 14 Feb 2010 04:27:36 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 63
Message-ID: <hl7qji$gqe$1@news.task.gda.pl>
References: <hl1pap$bco$6@news.task.gda.pl> <0...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello087206096146.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1266118066 17230 87.206.96.146 (14 Feb 2010 03:27:46 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Feb 2010 03:27:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
In-Reply-To: <0...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255151
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-02-13 16:37, sop3k pisze:
> Jeśli uwazasz PIRELLI WINTER 210 SNOWCONTROL SERIE II za letnie opony to
> gratuluje.
>
Pirelli to jedne z gorszych opon.
> Czyli jednak FWD łatwiej. Z tego samego parkigu Toyota Corolla 2.0 D4D
> wyjechała nawet szemrania prwadzona prze kobiete(niebyt wytrawnego kierowce),
> BMW stoi i kręci i wyjechać bez pchania nie chce.
>
Wybacz kolego, ale za przeproszeniem pierdolisz głupoty aż żal dupę ściska!
Przed chwilą wjechałem na parking pod dyskoteką w śnieg o wysokości
około 25 cm. Koła utopione w śniegu prawię do połowy. Nawet dziewczyny
spytały się jak wyjadę i czy wyjadę w ogóle?! Zdziwione były! A ja się
uśmiałem i powiedziałem, gdybym miał napęd na przód, byśmy nie
wyjechali... Chwila konsternacji nastała.. Odpalam, ruszam elegancko,
wyjeżdżamy, koła nawet nie zabuksowały. Ucieszyłem się, że za pierwszym
razem wyjechaliśmy, bo wiem że z przednim napędem na pewno byśmy nie
wyjechali, było za grząsko i za dużo śniegu. Podjeżdżamy dalej, stoi
Opel Astra Combi (myślę, cofa albo czeka na coś), jakaś dziewczyna lata
dookoła samochodu... I co się okazało? Mieli, mieli, mieli.. Nie może
wyjechać ze śniegu. Po którym my spokojnie jechaliśmy. W końcu ruszył,
udało mu się. Dziewczyna wsiadła, jadą przed nami.. Cudem jadą! Bo
szorowali środkiem pojazdu o śnieg. My za nimi też! Ale ja nie
buksowałem, tylko spokojnie za nim jechałem, szorując o śnieg mocno
podwoziem, jemu auto szalało na boki jak głupie, moja beema spokojnie
taranowała śnieg. Bardzo stroma górka przed nami się wyłania i pełno
śniegu na niej. Więc zwalniam, zatrzymuję się na wszelki wypadek, gdyby
przedni napęd przed nami nie podjechał. I co?! Miałem rację! Nie
podjechali. Cofnąłem się, wzięli rozpęd i dopiero cudem podjechali. A my
spokojnie za nimi, bez żadnego rozpędu. Ruszyłem, delikatnie koła
zamieliły i spokojnie podjechałem pod górkę z dużą rezerwą.. Kurwa, ja
mam napęd na tył i podjeżdżam pod naprawdę stromą zaśnieżoną górkę bez
najmniejszego problemu! Potem zjazd w dół, ciasno.. Podjeżdża taksówka
(szmelcwagen transporter, mieli przednim napędem by podjechać), zjeżdżam
na pobocze, wbijam się w wysoki śnieg, toczę się powoli do przodu,
patrzę a mu przód ucieka prosto na moje drzwi! Aż mi się gorąco zrobiło,
pieprzone przednie napędy. Pokazałem mu ręką, że ma stać i nie jechać,
wyjeżdżając z zaspy minąłem go na centymetry. Pewnie się zdziwił, że nie
uciekł mi tył, bo musiałem delikatnie zakręcić, żeby przebić się przez
wysoki śnieg.
I co? I co z tymi przednimi napędami pytam? Wielokrotnie widzę, że
ludzie mają problemy gdy jest dużo śniegu. Ja nie mam problemów, mam po
prostu dobre opony, a tylny napęd mi ułatwia jazdę, nie utrudnia.
Więc przestańcie pieprzyć głupoty, że tylny napęd jest do dupy na
parkingu, czy pod górki.
Sorry za błędy jak jakieś są, ale jest późno i nie mam zamiaru nic
poprawiać.
Na grunwaldzkiej mercedesy e klasa jeżdżą po 80 i 100 km/h teraz w tych
godzinach. Prują jak szaleni, a na ulicy jest ślisko jak cholera. Ja za
nimi bez najmniejszego problemu... Mijaliśmy tylko same przednie napędy,
które nie jechały szybciej jak 50 km/h. Więc coś w tym jest. Jak miałem
golfa IV, to też nie jeździłem szybciej jak 50-60 km/h na śniegu, bo
auto tańcowało i się bałem, w bmw mam kontrolę nad samochodem i to ja
decyduję kiedy i jak się poślizgnę i nie jest istotne ile mam na
liczniku, w porównaniu do mojego poprzedniego samochodu-golfa.
Pozdrawiam.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.10 10:45 MadMan
- 14.02.10 14:00 z
- 14.02.10 15:02 Kuba \(aka cita\)
- 14.02.10 23:00 Filip KK
- 14.02.10 23:34 sop3k
- 15.02.10 17:10 Plumpi
- 16.02.10 01:32 złoty
- 16.02.10 01:32 Filip KK
- 16.02.10 12:24 Mario
- 16.02.10 22:50 Filip KK
- 17.02.10 09:46 mw
- 17.02.10 13:18 Filip KK
- 17.02.10 13:56 mw
- 17.02.10 14:08 Filip KK
- 17.02.10 15:09 mw
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze