eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Przednionapędóweczki - taranujecie...Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Fri, 12 Feb 2010 22:03:02 +0000 (UTC)
    Organization: Bractwo Bronkowe
    Lines: 55
    Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1kqd$8lr$1@news.interia.pl>
    <hl1o52$35q$2@news.task.gda.pl>
    <0...@4...com>
    <hl1oqe$bco$2@news.task.gda.pl> <hl1s9j$1al$3@news.dialog.net.pl>
    <hl1smo$kei$7@news.task.gda.pl> <hl40cd$hrh$1@mx1.internetia.pl>
    <hl44lc$bql$1@inews.gazeta.pl> <hl45aq$ogm$1@news.task.gda.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <hl4i23$nit$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266012182 26530 194.63.133.138 (12 Feb 2010 22:03:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 22:03:02 +0000 (UTC)
    X-FAQbot-Ignore: yes
    X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
    l...@l...wkurw.org
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254949
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 12 Feb 2010 22:43:20 +0100, Filip KK <n...@n...pl>
    wrote:

    >> Co rano oglądam moje auto i jakoś nigdy tego nie zauważyłem.
    >>
    > Jakie auto?

    Takie, jak w stopce.

    >> Taaaa... Spróbuj dohamowywać w konkretnie pojechanym zakręcie w
    >> E30 czy E36/5 (spodziewam się, że E36/7 i E36/8 reagują
    >> podobnie), a potem opowiedz, jak to jest z tą nadsterownością.
    >>
    > Skąd Ty wytrzasnąłeś takie oznaczenia?

    Zapewne z nomenklatury BMW.

    > Ja nie wiem o jakich autach
    > piszesz...

    To sobie wyguglaj.

    > Wysokość zawieszenia jest obliczona nie po to by sobie był jakiś tam
    > prześwit. Wszystko jest bardzo ważne. I wysokość zawieszenia i
    > rozłożenie mas.

    Pewnie, pewnie. Co do milimetra, bo inaczej dyfuzor nie działa
    tak skutecznie. W usportowionym dupowozie. Jest jeszcze tysiąc
    innych parametrów jak tłumienie dobicia/odbicia (wolne/szybkie),
    twardośc sprężyn/helperów/stabilizatorów, pochylenie/zbieżność
    kół, kąt wyprzedzenia zwrotnicy, rozstaw kół, szerokość opon,
    rodzaj mieszanki.

    Tylko żadna z nich nie ma zastosowania w aucie ulicznym, bo w
    aucie ulicznym, na przestrzeni lat/tysięcy kilometrów parametry
    bardzo zaczynają odbiegać od pożądanego optimum. Ba, nawet
    zapakowanie bagażnika zmienia wiele z tych parametrów tak
    dalece, że o optimum można zapomnieć. Nie wspominając już o tym,
    że u nas w Bulandzie wielu majstrów od ustawiania geografii nie
    zdaje sobie z tego sprawy, że do poprawnego ustawienia katów
    należy auto obciążyć.

    > Szkoda, że nie wiesz o czym napisałem. Nie wiesz, bo nigdy nie jechałeś
    > w zakręcie z dużą prędkością.

    Oczywiście, że nie. Tylko zapomniałeś jeszcze opisać ten zakręt.
    240 to sobie możesz chodzić po łukach, a nie po zakrętach. Albo
    na PSOne/2/3.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: