eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Przednionapędóweczki - taranujecie...Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Fri, 12 Feb 2010 19:06:07 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <hl45aq$ogm$1@news.task.gda.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1kqd$8lr$1@news.interia.pl>
    <hl1o52$35q$2@news.task.gda.pl>
    <0...@4...com>
    <hl1oqe$bco$2@news.task.gda.pl> <hl1s9j$1al$3@news.dialog.net.pl>
    <hl1smo$kei$7@news.task.gda.pl> <hl40cd$hrh$1@mx1.internetia.pl>
    <hl44lc$bql$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206096146.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1265997978 25110 87.206.96.146 (12 Feb 2010 18:06:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Feb 2010 18:06:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hl44lc$bql$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2254868
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-12 18:54, Kuba (aka cita) pisze:
    >
    >
    > ano tyle,. ze klasyczny uklad (bo o takim mówimy) powoduje, ze mamy
    > silnik z przodu, most i kilka dodatkowych elementów z tyłu, a nie jak w
    > przypadku FWD silnik i cały napęd z przodu.
    >
    Zapomniałeś dodać, że tył w tylnych napędach (np. w BMW) jest niżej od
    przodu. Co pozwala na pokonywanie z większą prędkością zakrętów i
    "dohamowywanie" w zakrętach, czego już nie można robić w przednich
    napędach (gdzie tył jest wyżej), bo grozi to nadsterownością pojazdu, co
    w rezultacie może mieć tragiczne skutki.
    BMW z seryjnym zawieszeniem, przy prędkości ponad 240 km/h trzyma się
    drogi jak idealnie przyklejone... A odczuwamy to bardzo dobrze przy
    wchodzeniu w zakręt. I wtedy dochodzi do nas, co to jest rozłożenie mas
    w pojeździe. Czego nie można powiedzieć o przednich napędach. Tego nikt
    nie zrozumie, dopóki się nie przejedzie beemą z taką prędkością.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: