-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.pl!news.man.
lodz.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!
feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12
.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-f
or-mail
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
Date: Sat, 13 Feb 2010 17:09:00 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 85
Message-ID: <hl6jg5$lic$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1mee$1os$1@inews.gazeta.pl>
<op.u7zau9dupq3u2r@mobilekone> <hl1ruh$ne5$1@inews.gazeta.pl>
<hl1sds$n2q$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hl30dm$sp2$1@inews.gazeta.pl>
<hl3742$vho$5@news.task.gda.pl> <hl384q$ob3$1@inews.gazeta.pl>
<hl39kh$vho$10@news.task.gda.pl> <hl3ag8$rah$1@news.onet.pl>
<hl3cb9$vho$13@news.task.gda.pl> <hl3chk$ade$1@inews.gazeta.pl>
<hl4k8q$q48$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hl67pt$64e$1@inews.gazeta.pl>
<hl6de9$ikq$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl6fpq$36u$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: afa26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266078022 22092 83.16.130.26 (13 Feb 2010
16:20:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 16:20:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hl6fpq$36u$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252794
[ ukryj nagłówki ]Kuba (aka cita) wrote:
>
> Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
> news:hl6de9$ikq$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Kuba (aka cita) wrote:
>>>
>>> Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
>>> news:hl4k8q$q48$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>>>
>>>>> Chodzi o zwykła, prostą przyczepnosć, choćby przy ruszaniu.
>>>>
>>>> Chyba jedynie przy ruszaniu na ekstremalnie śliśkiej nawierzchni i
>>>> pod górę :-) Podasz inny przykład ? :-)
>>>
>>> po co?
>>
>> Ponieważ taki zdarza się rzadko w porównaniu z innymi :-)
>
> Ale wątek, zdaje sie, zaczął sie wlasnie od zimowych warunków i sliskiej
> naweirzchni na prostej drodze, wiec sie tego trzymam.
Nadinterpretujesz trochę :-) 4-ty post w kolejności w wątku:
FilipKK:
"A tak na poważnie... To lewy pas służy do szybszej jazdy. Szkoda, że
jak spadnie śnieg jakoś nikt nie zjedzie z lewego pasa i wszyscy tę
regułę mają w poważaniu :) "
Czyli wiemy ze spadł śnieg - niewiemy zupełnie nic o tym czy leży na
drodze i w jakiej postaci. MZ w mieście najpewniej chodzi o błoto
pośniegowe. A to nie oznacza jeszcze że jest ślisko - przynajmniej w
istotny sposób.
>>> Wcale nie chodzi o ekstremalnie śliskie nawierzchnie, a po prostu
>>> nieodśnieżoną polską drogę. Zwykly snieg na drodze.
>>
>> Czyli bierzemy w miarę równą, drogą z niewielkim nachyleniem na któej
>> zalega świeża warstwa kilku-kilkunastu cm śniegu ?
>> Ok, chętnię się przekonam :-)
>
> zapraszam do Leszna
Leszno trochę daleko od Krakowa... ale może jakiś zlocik ? :-)
>> RWD stosuje się większości w samochodach z większą mocą czyli zarazem
>> droższych, gdzie zależy nam na
>> osiągach, gdzie % koszt LSD jest znacznie niższy.
>
> co nie znaczy, ze wystąpuje "czesto"
Napisałem, że wiele RWD je ma - co jest prawdą. I napewno jest tak
częściej niż w FWD w przypadku których rzadko który je ma.
Jeśli uważasz inaczej to podaj przykłady FWD posiadających.
>> Ostatnio trochę się to zmienia, ponieważ czysto mechaniczne LSD
>> zastępowane jest sterowanym elektroniką + hamulcami.
>
> Zgadza sie, ale to w naprawde nowszych autach. Mówmy o tym co jeździ po
> drogach.
DSC MKIII w BMW to już jest od 1998. A oznacza również wspomaganie przy
ruszaniu poprzez przyhamowanie ślizgającego się koła. Nowsze oznaczają
się jedynie większym wyrafiniowaniem.
>> Samo ruszane, czy rozpędzenie do określonej prędkości lub przejechanie
>> dystansu ? :-)
>> Możemy spróbować zrobić start na 100-200m :-)
>
> Ruszenie do prędkości miastowych. Powiedzmy do 50km/h
50km/h trudniej zmierzyć/porównać niż dystanś... zatem proponue dystans :-)
>>> Stwierdzone oerganoleptycznie przez wszystkich, ktorzy mieli
>>> przyjemnosć jeździć różnymi autami.
>>
>> Możemy spróbować. Narazie porównam ze znajomą prelude 2.2 vtec. Będzie
>> miała korzystniejszy stosunek mocy, ale da jakiś pogląd.
>
> Moc tu ma mało do rzeczy. Bardziej wielkość auta.
Musimy brać oczywiście auta o zbliżonej masie. U mnie ok. ~1.5t
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.10 21:21 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-03 Warszawa => QA Engineer <=