eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Przednionapędóweczki - taranujecie... › Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.pl!news.man.
    lodz.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!
    feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12
    .246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-f
    or-mail
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Sat, 13 Feb 2010 17:09:00 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 85
    Message-ID: <hl6jg5$lic$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1mee$1os$1@inews.gazeta.pl>
    <op.u7zau9dupq3u2r@mobilekone> <hl1ruh$ne5$1@inews.gazeta.pl>
    <hl1sds$n2q$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hl30dm$sp2$1@inews.gazeta.pl>
    <hl3742$vho$5@news.task.gda.pl> <hl384q$ob3$1@inews.gazeta.pl>
    <hl39kh$vho$10@news.task.gda.pl> <hl3ag8$rah$1@news.onet.pl>
    <hl3cb9$vho$13@news.task.gda.pl> <hl3chk$ade$1@inews.gazeta.pl>
    <hl4k8q$q48$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hl67pt$64e$1@inews.gazeta.pl>
    <hl6de9$ikq$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hl6fpq$36u$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: afa26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266078022 22092 83.16.130.26 (13 Feb 2010
    16:20:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 16:20:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hl6fpq$36u$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252794
    [ ukryj nagłówki ]

    Kuba (aka cita) wrote:
    >
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    > news:hl6de9$ikq$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >> Kuba (aka cita) wrote:
    >>>
    >>> Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    >>> news:hl4k8q$q48$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >>>
    >>>>> Chodzi o zwykła, prostą przyczepnosć, choćby przy ruszaniu.
    >>>>
    >>>> Chyba jedynie przy ruszaniu na ekstremalnie śliśkiej nawierzchni i
    >>>> pod górę :-) Podasz inny przykład ? :-)
    >>>
    >>> po co?
    >>
    >> Ponieważ taki zdarza się rzadko w porównaniu z innymi :-)
    >
    > Ale wątek, zdaje sie, zaczął sie wlasnie od zimowych warunków i sliskiej
    > naweirzchni na prostej drodze, wiec sie tego trzymam.

    Nadinterpretujesz trochę :-) 4-ty post w kolejności w wątku:

    FilipKK:
    "A tak na poważnie... To lewy pas służy do szybszej jazdy. Szkoda, że
    jak spadnie śnieg jakoś nikt nie zjedzie z lewego pasa i wszyscy tę
    regułę mają w poważaniu :) "

    Czyli wiemy ze spadł śnieg - niewiemy zupełnie nic o tym czy leży na
    drodze i w jakiej postaci. MZ w mieście najpewniej chodzi o błoto
    pośniegowe. A to nie oznacza jeszcze że jest ślisko - przynajmniej w
    istotny sposób.

    >>> Wcale nie chodzi o ekstremalnie śliskie nawierzchnie, a po prostu
    >>> nieodśnieżoną polską drogę. Zwykly snieg na drodze.
    >>
    >> Czyli bierzemy w miarę równą, drogą z niewielkim nachyleniem na któej
    >> zalega świeża warstwa kilku-kilkunastu cm śniegu ?
    >> Ok, chętnię się przekonam :-)
    >
    > zapraszam do Leszna

    Leszno trochę daleko od Krakowa... ale może jakiś zlocik ? :-)

    >> RWD stosuje się większości w samochodach z większą mocą czyli zarazem
    >> droższych, gdzie zależy nam na
    >> osiągach, gdzie % koszt LSD jest znacznie niższy.
    >
    > co nie znaczy, ze wystąpuje "czesto"

    Napisałem, że wiele RWD je ma - co jest prawdą. I napewno jest tak
    częściej niż w FWD w przypadku których rzadko który je ma.
    Jeśli uważasz inaczej to podaj przykłady FWD posiadających.

    >> Ostatnio trochę się to zmienia, ponieważ czysto mechaniczne LSD
    >> zastępowane jest sterowanym elektroniką + hamulcami.
    >
    > Zgadza sie, ale to w naprawde nowszych autach. Mówmy o tym co jeździ po
    > drogach.

    DSC MKIII w BMW to już jest od 1998. A oznacza również wspomaganie przy
    ruszaniu poprzez przyhamowanie ślizgającego się koła. Nowsze oznaczają
    się jedynie większym wyrafiniowaniem.

    >> Samo ruszane, czy rozpędzenie do określonej prędkości lub przejechanie
    >> dystansu ? :-)
    >> Możemy spróbować zrobić start na 100-200m :-)
    >
    > Ruszenie do prędkości miastowych. Powiedzmy do 50km/h

    50km/h trudniej zmierzyć/porównać niż dystanś... zatem proponue dystans :-)

    >>> Stwierdzone oerganoleptycznie przez wszystkich, ktorzy mieli
    >>> przyjemnosć jeździć różnymi autami.
    >>
    >> Możemy spróbować. Narazie porównam ze znajomą prelude 2.2 vtec. Będzie
    >> miała korzystniejszy stosunek mocy, ale da jakiś pogląd.
    >
    > Moc tu ma mało do rzeczy. Bardziej wielkość auta.

    Musimy brać oczywiście auta o zbliżonej masie. U mnie ok. ~1.5t

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: