    From: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przedłużanie impulsów 50ns
    Date: Tue, 7 Apr 2009 22:51:47 +0200

    > Kolega Michał Lankosz pisze, że tam jest jakiś uKontroler.
    > My ciągle nie wiemy jaki. Trudno mi jednak sobie wyobrazić firmę, która w
    > 30

    Próby fragmentów funkcjonalności wykonywałem na ATmega128. Impulsy musiałem
    wydłużyć, co zrobiłem dość 'brzydko' (na oscyloskopie nie wygląda to
    najlepiej). Prawie pełnię szczęścia da mi STM32F103V, na które to układy
    czekam. Na STM jeszcze nigdy nic nie robiłem. Wydaje mi się, że jeśli
    rejestry I/O mogą być taktowane zegarem 72MHz to nie będzie większego
    problemu, chociaż napisane jest, że mahanie pinem max 18MHz. Do tego chcę
    nietypowo wykorzystać wejście timera do wyzwalania transferów DMA. Chciałbym
    już mieć w zapasie układ, który w razie czego wepnę w sygnał wyzwlający.

    Michał