  • 1. Data: 2013-05-28 17:33:55
    Temat: Przedłużacz USB bezprzewodowy
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Takie coś Belkin produkuje ale w/g Google w Polsce niet szans tego
    kupić, najbliższy sklep w Niemczech! :(
    Takie to już ZADUPIE ta POlska??

  • 2. Data: 2013-05-29 07:46:51
    Temat: Re: Przedłużacz USB bezprzewodowy
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-05-28 17:33, Yerine Ictimai pisze:
    > Takie coś Belkin produkuje ale w/g Google w Polsce niet szans tego
    > kupić, najbliższy sklep w Niemczech! :(
    > Takie to już ZADUPIE ta POlska??

    Wypierdalaj, jak ci się nie podoba.

  • 3. Data: 2013-05-29 09:23:55
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    On 29/05/2013 06:46, Robson wrote:

    > Wypierdalaj, jak ci się nie podoba.

    http://i1.memy.pl/obrazki/0c6c446828_ale_mu_dojebale
    m.jpg

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2013-05-29 10:21:36
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-05-29 09:23, DooMiniK pisze:

    > http://i1.memy.pl/obrazki/0c6c446828_ale_mu_dojebale
    m.jpg

    Bardzo dobry obrazek! ;-D Uśmiałem się.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 5. Data: 2013-05-29 12:27:28
    Od: Robson <r...@...pl>

    > http://i1.memy.pl/obrazki/0c6c446828_ale_mu_dojebale
    m.jpg

    Jak już wstałeś to leć do gimbazy, spóźnienie będziesz miał, zachowanie
    naganne, na socjologię się nie dostaniesz.

  • 6. Data: 2013-05-29 14:58:26
    Od: DooMiniK <m...@m...la>

    On 29/05/2013 11:27, Robson wrote:

    m.jpg
    > Jak już wstałeś to leć do gimbazy, spóźnienie będziesz miał, zachowanie
    > naganne, na socjologię się nie dostaniesz.

    :*

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2013-05-30 11:38:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Yerine Ictimai pisze tak:

    > Takie coś Belkin produkuje ale w/g Google w Polsce niet szans tego
    > kupić, najbliższy sklep w Niemczech! :(

    Nie marudź masz za to komplet mała krawcowa w Lidlu oraz zestaw
    nożyczek i pilniczków w Biedronie.

    Chamstwu się nie należy wysoka technologia. No może ewentualnie na Alle
    wypłynie, z prywatnego przemytu.

    --
    Piter