  • Data: 2010-07-31 19:41:51
    Temat: Re: Przedłużacz USB a zasięg modemu USB
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A najprostszym rozwiązaniem, zamiast rzeźby w gównie z kablami, pringlesami
    > i czymkolwiek innym, jest uzycie najprostszego telefonu z transmisją danych
    > i bluetoothem. W najgorszym przypadku z telefonem można się swobodnie
    > poruszać w odległości do 10 metrów od komputera.
    Waldku, miałeś rację. Moje dzisiejsze próby z BT zamiast z kablem USB
    są obiecujące. Trudno powiedzieć, że to śmiga, ale jest stabilne,a to jest
    dla mnie najważniejsze.
    Jedyny problem to ten, że w planach po ewentualnych pozytywnych próbach
    z komórką jako modemem docelowo miał być zakup modemu USB.
    Przy BT to odpada.
    W moim przypadku będzie to oznaczało niewygodę przekładania karty
    SIM, bowiem chcę pozostać przy rozmowach w ramach abonamentu,
    a z Internetu korzystać używając karty pre-paid. Moje potrzeby internetowe
    nie są na tyle systematyczne żeby opłacał mi się abonament na Internet.

    A może istnieje jakiś adapter BT do którego można włożyć kartę pre-paid
    podobnie jak do modemu USB?

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam