  • Data: 2010-07-31 11:33:08
    Temat: Re: Przedłużacz USB a zasięg modemu USB
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 31 Jul 2010 13:26:20 +0200, Dummy napisał(a):

    > Rozumiem, że w przypadku potrzeby korzystania z Internetu mobilnego
    > na jednym tylko komputerze urządzenie takie tylko zastępuje modem.

    tak, ma wbudowany modem

    > Jaką ma przy takim zastosowaniu przewagę nad modemem USB?

    nie potrzebuje kabli do pracy, nie musi być podpięte do komputera,
    obsługuje urządzenia na które nie ma driverów do modemu usb albo nie mają
    hosta USB - telefony, iPady, iPody, urządzenia linuxowe i wszelakie inne
    dziwne wynalazki, które obsługują sieć WLAN

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski