  • Data: 2010-07-30 22:34:11
    Temat: Re: Przedłużacz USB a zasięg modemu USB
    Od: "Dummy" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > router edimaksa kosztuje na allegro jakies 140 zł, modem - taki, jaki masz.
    Sprawdzałem kilkanaście modemów dostępnych u polskich
    > opów - wszystkie działały.

    > http://www.edimax.pl/pl/produce_detail.php?pd_id=281
    &pl1_id=3&pl2_id=18

    > Podobno tak, ale ja tego nie sprawdzałem
    > http://www.edimax.pl/forum_pl/viewtopic.php?f=22&t=1
    241

    Bardzo dziękuję.
    Modemu jeszcze nie mam. Mam komórkę E51.

    Rozważam jeszcze "konstrukcję" zaproponowaną przez Pawła:
    Możesz zastosować taką kombinację: PC<->przedłużacz<->hub USB (z odpowiednim
    zasilaczem)<-> modem USB
    Nie wiem jaka byłaby różnica w skuteczności w stosunku do tego co Ty proponujesz,
    ale z pewnością byłoby to tańsze. Tym bardziej, że w konkretnych warunkach jest
    to jednak zawsze eksperyment.

    W każdym razie bardzo mi zależy na znalezieniu skutecznego rozwiązania.