  • 21. Data: 2010-05-14 15:44:28
    Temat: Re: Przeciw "Masie krytycznej" i budowie dróg rowerowych w Polsce
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > ale najbardziej wkurzająca i stwarzajaca zagrożenie bezpieczeństwa,

    > nie wiem do kogo to piszesz, ale o zmierzchu zawsze włączam oświetlenie.

    Ty używasz uogólnień względem samochodów, ja względem rowerzystów.

  • 22. Data: 2010-05-14 15:46:27
    Od: s...@m...com

    > Przeszkadza, ale mniej, bo jedzie szybciej.

    Ty jedziesz 80-100, on 45, więc różnica spora - wyprzedzić i tak trzeba.

  • 23. Data: 2010-05-14 15:51:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bed537a$1@news.home.net.pl...

    > Nie mają jak jest ścieżka.

    Ale ogolnie - tak. Piesi nie maja wcale.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 24. Data: 2010-05-14 15:54:01
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-05-14 15:46, s...@m...com pisze:

    > Ty jedziesz 80-100, on 45, więc różnica spora - wyprzedzić i tak trzeba.

    W mieście on 45 a ja 50 więc tragedii nie ma;)

    A.

  • 25. Data: 2010-05-14 16:21:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    spam wrote:

    > Ty jedziesz 80-100, on 45, więc różnica spora - wyprzedzić i tak trzeba.

    Różnica pomiędzy 45 a 25 jest zasadnicza, po za tym prawie każdy skuter
    jedzie jednak szybciej.

    --
    cokolwiek

  • 26. Data: 2010-05-14 16:23:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Ale ogolnie - tak. Piesi nie maja wcale.

    Ale nie rozmawiamy ogólnie tylko o sytuacji, gdy ścieżka jest, a jakiś
    pedał jedzie ulicą bo mu się ścieżka nie podoba. Wtedy jest takim samym
    intruzem jak pieszy na ścieżce.

    --
    cokolwiek

  • 27. Data: 2010-05-14 16:34:37
    Od: s...@m...com

    > Różnica pomiędzy 45 a 25 jest zasadnicza, po za tym prawie każdy skuter
    > jedzie jednak szybciej.

    legalnie szybciej niz 45 nie może.
    rowerzysta za to może jechac legalnie znacznie szybciej niż 25, szczególnie na
    tzw. rowerze szosowym.

  • 28. Data: 2010-05-14 16:46:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w

    > A ciągnik, furmankę, walec,pług, kombajn? da się?

    Furmanke i walec gdybym spotykal to bym uwazal tak samo.
    Ale ich sie praktycznie nie spotyka, i nie maja obok drogi dla
    walcow.

    Ciagnik i kombajn tez stanowia problem i na nich narzekam podobnie
    jak na rowerzystow :-)

    Tylko ze ciagnik w miescie nie przecisnie sie przy krawezniku i nie
    bedzie cie blokowal po zapaleniu zielonego.

    J.

  • 29. Data: 2010-05-14 16:58:15
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    s...@m...com pisze:

    > A ciągnik, furmankę

    Furmanki, ach furmanki... Widziałem... W zeszłym tysiącleciu...

  • 30. Data: 2010-05-14 17:45:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > rowerzystow :-)
    >
    > Tylko ze ciagnik w miescie nie przecisnie sie przy krawezniku i nie bedzie

    Jednym slowem zal dupe sciska, ze rowerzysta dojedzie do domu zanim ty spod
    parkingu w korku wogole ruszysz i stad cala zlosc. :)

    Pozdrawiam
    Kamil