eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeciw "Masie krytycznej" i budowie dróg rowerowych w PolsceRe: Przeciw "Masie krytycznej" i budowie dróg rowerowych w Polsce
  • Data: 2010-05-17 11:18:14
    Temat: Re: Przeciw "Masie krytycznej" i budowie dróg rowerowych w Polsce
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    to ja może powiem kilka słów z własnej perspektywy. Obecnie jak mam
    ochotę pojeździć to biorę szosę, autko i jadę na Czechy i Słowację.
    Generalnie to polecam wszystkim - szersze drogi, inna kultura na
    jezdni (tak jeździ o niebo więcej rowerzystów) i lepsze widoki i
    żarcie.

    Byłem kiedyś związany z Masa Krytyczną w Katowicach. Teraz robię
    jakieś rzeczy typu grafika i trzymam serwer w ryzach, ale powiem, że
    ta cała idea to jest jakiś żałosny bełkot. Wyjeżdża taka banda na
    ulicę, blokuje w piątek w godzinach szczytu kluczowe drogi i pasy
    ruchu (od 17.30 w każdy ostatni piątek miesiąca) i ludzie tracą nerwy,
    bo chcą odpocząć po całym tygodniu, wyluzować się - ale nie, bo święte
    krowy muszą jechać i pokazywać swoje JA. Podejmują dialog z władzami a
    sami zachowują się jak szczeniaki. Potem po imprezce wiadomo: piwko
    musi być i do domu. Same święte krowy. Jak jeszcze jeździłem na kole
    codziennie do pracy to nie miałem żadnych problemów z kierowcami, a Ci
    ludzie to poprostu jacyś "pechowi" są. Jakieś wymuszenia pierwszeństwa
    jakieś OTB bo ktoś przede mną hamował - normalnie paranoja. Domagają
    się ścieżek, jakichś rozwiązań a sami nawet nie potrafią jeździć, a
    jak jeżdżą to po pijaku i bez wyobraźni. Zrobiłem prawko pół roku temu
    i zacząłem jeździć i patrzeć na to z innej perspektywy i poprostu
    niekiedy wierzyć się nie chce jacy debile jeżdżą.

    Oczywiście wiecie, są kierowcy którzy poprostu mają mentalność buraka
    na drodze - i to nie tylko w stosunku do rowerzysty. Tak samo jest z
    bikerami.

    Sory za ten bełkot, ale chciałem się wygadać. Zapraszam do mojej
    galerii: http://mat84.aplus.pl/roweromania/
    Pozdrawiam wszystkich normalnie myślących.