-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przeciekający uszczelniacz półosi
Date: Wed, 08 Mar 2017 12:13:29 GMT
Organization: vw watercooled
Lines: 22
Message-ID: <X...@l...net>
References: <o9orr2$3ng$1@node2.news.atman.pl>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="780d55c1533c3b5503d8353ebd29d180";
logging-data="21921";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+9678qTgaQT31cisPrrcftKxzToBpyURQ="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Cancel-Lock: sha1:pmeZB0jOy22iBqimAjEMmJPyK2c=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601480
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Uncle Pete pisze tak:
> Witajcie,
>
> Może ktoś ma pomysł, co może być przyczyną częstego psucia się
> uszczelniacza prawej półosi, co powoduje wyciek oleju ze skrzyni
> biegów. Przez wiele lat nic się nie działo, a po wymianie tej
> półosi rok temu wybieram się już na drugą wymianę uszczelniacza. Z
> lewej strony, gdzie półosi nie wymieniałem, nic nie cieknie.
>
> Konkretnie chodzi o Fokusa Mk I 1,6 benzyna.
Mniejsza średnica półosi? Nowa była czy używana? Może szorstka i
szlifuje gumę? Może ma luz osiowy, bicie? Może ma krótszy rant? Może
uszczelniacze gorsze niż fabryczne? Może mechanik nie dał smaru? Może
muszą być zielone odporne na temp? Morze jest szerokie i głebokie ;)
--
Piter
Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 30 latach?
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.17 13:17 LordBluzg(R)
- 08.03.17 13:32 Uncle Pete
- 08.03.17 13:32 viktorius
- 08.03.17 13:33 Uncle Pete
- 08.03.17 13:34 Uncle Pete
- 08.03.17 13:36 viktorius
- 08.03.17 13:47 Uncle Pete
- 08.03.17 15:49 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe