  • 41. Data: 2009-06-10 19:54:21
    Temat: Re: Przeciek z m4/3 od O.
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marx wrote:
    > po pierwsze nikt nie powiedzial ze musi byc przejsciowka

    Inaczej nie ma to najmniejszego sensu i rozmiarów body nie zmieni wiele.
    Po co rura na kilkadziesiąt milimetrów ma być wbudowana w aparat?

    > po drugie to nie bedzie system jako drugi, tylko wymienie lustrzanke.

    To już lepiej i aktualne szkła posłać w diabły jak to piszesz.

    > co to Evil?

    Jedno z tych:
    http://www.acronymfinder.com/EVIL.html
    Ewentualnie jak to coś nowego to z tych:
    http://www.acronymattic.com/EVIL.html

    ;)

  • 42. Data: 2009-06-10 20:14:58
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    j...@g...pl wrote:
    > Ninusiu, jak byłeś ignorancikiem, to i dalej nim pozostajesz ....

    No bardzo przepraszam, że nie mam ołtarzyka ku olkowi i panasowi.

    > 1. Lepiej mieć możliwość podpięcia systemowej lampy niż jej nie
    > mieć ...

    Dla mnie ta opcja jest równie istotna co możliwość podpięcia się do stacji
    kosmicznej - nigdy tego nie użyję i tak. Jak komuś zależy i uważa za
    przydatne to jego sprawa.

    > 2. Lepiej kupić "systemowy" kompakt

    To chyba dla Ciebie gdzie cokolwiek bez odpowiedniego loga się nie liczy :)

    > i podpiąć lampę którą się już ma,

    O ile się ma taką potrzebę - korzystania z lampy.

    > niż extra dokupować lampę z innego systemu.

    Ciągle zakładasz, że ta lampa jest niezbędnie potrzebna, a to bzdura.

    > Ty, dopóki Sony coś
    > zaoferuje, będziesz musiał dokupywać lampkę w innym systemie ... albo
    > świecić własnymi oczkami.

    Nie mam zamiaru kupować czegokolwiek tylko dlatego, że to sony. Lampę mogę
    podpiąć przez przejściówkę, ale skoro nie używam lampy niemalże zupełnie
    to i w takim aparacie się to nie zmieni. Zakoduj sobie wreszcie, że taki
    aparat z dodatkową lampą nie ma dla mnie najmniejszego sensu.

    > 3. Jak ktoś umie błyskać to błyska, jak ktoś nie umie błyskać, a
    > błyska to psuje zdięcia, i aby nie psuć zdięć nie błyska.

    Jak ktoś jest ograniczony to nie potrafi zrozumieć i wmawia każdemu na
    siłę, że on absolutnie musi używać czegoś czego używać nie chce.
    Sorry, ale sam sobei błyskaj lampką - dzisiaj w większości przypadków nie
    jest to potrzebne.

    > 4. Milutko jest jak można dokupić malucha mieszczącego się w kieszeni
    > w własnym systemie, niż się oblizywać i ślinić przez "szybkę".

    Póki co takiego i tak nie ma - G1 nie jest tak znów mały. Taką szansę ma
    może nowy olek i samsung.

    > 5. DP1/2 stopkę mają, ale nie mają wymiennej optyki.

    A pisałem że mają? Czy Ty potrafisz przeczytać to co sam pisałeś? Była
    mowa o kompakcie i wielkości matrycy w m4/3 oraz stopce pod lampę. Sigma
    ma większą fizycznie matrycę i stopkę.

    > 6. Przejściówki do Olka/Panasa m4/3 też są i można zapiąć całą furę
    > manuali.

    Fajnie, tylko nie pisałem, że nie ma przejściówek.

    > 7. Poczytaj sobie więcej o Panasonicu GH1 i napisz jakich proporcji
    > zdięcia w nim brakuje ... hahahaha

    Fizycznie? wszystkich poza 4:3. To jak ma zrobione proporcje to sobie
    zrobię w paincie dowolne tego typu. Najmniejsza na rynku matryca z
    lustrzanek i jeszcze ja kadrować. Dobre :)

    d.

  • 43. Data: 2009-06-10 20:17:12
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    gietrzy wrote:

    > http://tinyurl.com/nv4cnv
    >
    > Mam i sobie chwalę.

    No to naprawde nie ma czym. Chyba ze ta lampa ma ukryte odchylanie
    palnika... i 20 to nie jest jej liczba przewodnia...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj