  • 61. Data: 2017-04-26 20:58:34
    Temat: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 18:45:12 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

    > Każda z nich wpływa. Zazwyczaj nie działa część sekcji grzewczych a przy
    > braku jednej z faz przestaje działać również elektronika sterująca.

    Podaj dokładny model Twojej płyty

  • 62. Data: 2017-04-26 21:00:33
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-04-26 o 18:45, Marek S pisze:

    > Każda z nich wpływa. Zazwyczaj nie działa część sekcji grzewczych a przy
    > braku jednej z faz przestaje działać również elektronika sterująca.

    Ciekawe:
    - bez ochronnego, czy
    - bez neutralnego :)
    P.G.

  • 63. Data: 2017-04-26 21:00:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 17:04:11 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

    > Nie wiem jak poszczególne modele lecz swoją płytę mam podłączoną przez
    > elektryka 4ma przewodami do skrzynki

    Czyli raczej Twoja płyta z 2 faz korzysta

  • 64. Data: 2017-04-26 21:31:08
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:odq72k$52o$1@news.chmurka.net...

    > Z odkurzaczem to nie jest tak oczywiste jak z czajnikiem.
    > Tu bardziej chodzi o to, że one za dużo energii zamieniały w ciepło w
    > stosunku do tej zamienianej w ssanie.

    Aha, takie buty... ale wiesz, sądząc, że jeśli tu absurd, tam absurd, a
    dalej, to absurd absurdem pogania, trudno się wtedy spodziewać, że w tym
    momencie i miejscu, ma to jakieś rzeczywiste uzasadnienie. Takie trochę
    "sparzył się na gorącym, na zimne dmucha". W każdym razie, ja mam 1300W, po
    paru minutach dmucha dobrze ciepłym... A ja się zastanawiam, czy tego
    odkurzacza nie zmienić na dmuchawę do suszenia mytych urządzeń, przyrządów,
    części, itd... Bo dmuch ma porządny. Spróbuję na zwykłym balonie, bo
    kondona, to na pewno rozerwie.
    Nie ukrywam, że to ciepełko, to mi się przyda. Za gorące nie jest, ale
    dmucha mocno, więc szybko wysuszy... Przy okazji będzie jak zakurzone
    wiatraki przedmuchiwać, trzeba tylko będzie blokować ośkę, aby się nie
    rozbiegło.

    --
    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)

  • 65. Data: 2017-04-26 23:56:50
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-04-26 o 21:00, Piotr Gałka pisze:

    > Ciekawe:
    > - bez ochronnego, czy
    > - bez neutralnego :)
    > P.G.

    Bez ochronnego. Niestety takie zastałem warunki kupując lokum. Nie
    chciałem wypruwać instalacji z całego budynku by zrobić to tak jak należy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 66. Data: 2017-04-27 00:03:24
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-04-26 o 21:00, Kris pisze:

    > Czyli raczej Twoja płyta z 2 faz korzysta

    Hmmm, trudno rozstrzygnąć. Skąd taki wniosek?

    Spróbuję ustalić model jutro podam Ci dane - jak prosiłeś w innej
    gałązce. Zapewne pod płytą będzie jakaś tabliczka. Po nocach nie chcę
    szuflad wyjmować bo rodzina mnie zabije za hałasy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 67. Data: 2017-04-27 20:03:12
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-04-26 o 20:58, Kris pisze:

    > Podaj dokładny model Twojej płyty

    Proszę bardzo:
    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7YUNFRWM
    yTGZJZlk/view?usp=sharing

    Przy okazji sprostowanie po tym gdy mogłem zweryfikować sposób jej
    podłączenia. To nie 4 lecz 5 przewodów. Ten 5ty to zabezpieczenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 68. Data: 2017-04-27 22:06:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-25 o 14:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    -Draht-Industrie-Buchse-Stecker/dp/B01F0T1L2Q

    > https://de.wikipedia.org/wiki/Perilex
    >
    > J.

    A co stoi na przeszkodzie użycia takiego?

    http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-i-wtyki-3-fazowe/r
    amka_7411_PL_pelny.html

  • 69. Data: 2017-04-28 08:36:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 20:03:14 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

    > Proszę bardzo:
    > https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7YUNFRWM
    yTGZJZlk/view?usp=sharing

    To ceramiczna a nie indukcyjna
    I tu faktycznie może korzystać z 3 faz
    Co do indukcji to chyba wszystkie "doomowe" z dwóch korzystają

  • 70. Data: 2017-04-28 12:26:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 11:15:21 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Widziales gdzies 3-fazowa domowego uzytku ?
    > Mam wrazenie, ze wszystkie sa 2-f.

    Ja mam jakiegoś siemensa co ma moc 11kW, nie pamiętam jak toto
    podłączałem, ale tam chyba były jednak 3 fazy :P

    L.