  • Data: 2017-04-26 14:27:31
    Temat: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:odq098$2h1$1@news.chmurka.net...

    > Też tak uważam i właśnie dlatego napisałem czajnik i dałem :)
    > Aby się o tym przekonać wystarczy pójść dalej z tą optymalizacją i
    > rozważyć czajnik 1W - nigdy nie zagotuje 1l wody, a energię zużyje.

    O to to! Trafiłeś w sedno! Ale zobacz... 1W - jaki oszczędny będzie - TYLKO
    1 W! :P
    A, że tylko siuraka mogę sobie sparzyć jedną watą, nawet nie wiem, czy mi
    się chce to przeskoczyć, kupię gdzieś u Ruskich, Ukraińców, może na
    Białorusi, albo w KRLD (tam mają wbrew pozorom całkiem fajne rzeczy), i
    czniać będę te unijne obostrzenia, węgiel i tak musi zostać spalony, więc
    chyba lepiej, aby poszedł w prąd użyteczny, niż zapiardywał siarczkami
    środowisko...?
    To tak... 1W, oparzony siurak, prąd zmarnowany, NFZ musi zapłacić
    lekarzowi/szpitalowi... ee... ciągniemy dalej tę teorię chaosu? :)) Bo
    przecież na Antarktydzie motylek pawie oczko machnął skrzydełkami i po
    tygodniu była burza w Warszawie, czyż nie? :)) Albo Wujo Stachu MCR strzelił
    bengala i sztorm na Pacyfiku zatopił Titanica... (RIP dla tych co zginęli w
    prawdziwej katastrofie...)
    A w sumie te wszystkie zawirowania, że czajnik osłabić, że odkurzacz ma nie
    pierdzieć mocniej, niz ileś-watów, że krzywizna banana ma być ztyczna z
    kątem połowy radiana, itp. Ciekawe, co w roamingu wymyślą, bo coś mi to za
    pięknie wygląda... Że żarów...kule grzewcze :P mają mieć max... itd. itp,
    etc. A i tak Ruscy/Ukraińcy mają to w pompie i u nich można kupić. I jest
    spisek żarówkowy, tylko nowy, bo zarówka świeca 60W szybko traci osadzenie,
    bo kit jest do kitu, alias do dupy.\

    --
    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)