  • Data: 2021-06-22 14:35:13
    Temat: Re: Przeciągnięcie Ethernetu z zasilaniem (na zewnątrz)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jun 2021 12:54:49 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
    > Ja ma światłowód rozciągnięty od słupa z oświetleniem do ocynkowanej
    > rurki 3/4'' wysokiej/długiej na 5m (bo światłowód nad drogą lokalną) i
    > przymocowanej klamrami do słupka ogrodzenia, a dalej już na głębokości
    > szpadla w rurze plastikowej do domu. Od słupa do rurki jest ~30m, potem
    > jeszcze ~40m. Wszystko gra i buczy, końcówki są na słupie i w domu. Cała
    > robota wykonana za pomocą szpadla, trytytek, kombinerek i za mniej jak
    > 200zł. Końcówki dostarczył mój ISP który mi na koniec podpiął światłowód
    > na słupie i do routera.

    Pytanie co bedzie, jak odpowiedzialny urzednik to zobaczy :-)

    5m ... no, niby przylacza elektryczne sa czasem przez droge na
    podobnej wysokosci, ale jest na to jakis przepis?

    Czy ograniczyles parametry drogi bez zezwolenia, zgloszenia, projektu
    itp :-)

    Rura 5m ... pewnie solidnie wkopana w ziemie, to nie wymaga jakiegos
    pozwolenia budowlanego?

    No i to niecne wykorzystanie slupow oswietleniowych, ale podejrzewam,
    ze ISP ma jakies ogolne pozwolenie na to ...

    J.