eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPrzebijam wszystko;-)Re: Przebijam wszystko;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Przebijam wszystko;-)
    References: <mpnkks$h0p$1@srv.chmurka.net>
    <55bf5875$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
    <mpnmkp$j36$1@node1.news.atman.pl>
    <55bf60a0$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
    <mpnoev$psi$1@node2.news.atman.pl> <mpnu1d$qlt$1@node1.news.atman.pl>
    <55bf838d$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <mpob6j$ceq$1@node2.news.atman.pl>
    <55bfd7e1$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <mpqutj$tim$1@node1.news.atman.pl> <mpst4c$phs$1@node2.news.atman.pl>
    <mptngf$k94$1@node2.news.atman.pl> <mpu603$3f7$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mpucqn$9rm$1@node2.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    Date: Thu, 6 Aug 2015 11:49:30 +0200
    User-Agent: slrn/1.0.2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 45
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1438854570 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27517 77.253.217.116:17911
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:684328
    [ ukryj nagłówki ]

    ACMM-033 napisało:

    > Zresztą, skarpeta była tu akurat dośc tolerancyjna, jeśli chodzi o L.O.

    Każdy silnik jest bardzo "tolerancyjny, jeśli chodzi o L.O.". Po prostu
    pracuje dobrze, gdy liczba ta jest równa lub większa od wymaganej
    (a stuka gdy jest mniejsza).

    > Ale najpiękniej jeździła na ruskiej LO93, w Szczecinku stacjonowała
    > jednostka, to i czasem pozbywali się nadmiarów, albo kombinowali, żeby
    > mieć na gorzałę... Nie wiem. W każdym razie ta ichnia benzyna była
    > rewelacyjna. Nasza krajowa to nawet koło niej nie stała...

    To już musiało wynikać z innych jej parametrów.

    >> to był taki syf, że normy przewidywały ze dwa razy *większą* zawatośc
    >> ołowiu dla podniesienia liczby oktanowej, niż w benzynie żółtej!
    >
    > Czyli teoretycznie, dało by się taką "domieszkowaną" wlaś do żółtowozu
    > i by poszła...?

    Tak ludzie robili. Syf pozostawał syfem, nawet się od tego ołowiu
    potęgował, ale chociaż nie stukało.

    >> Znam przypadek, kiedy to dwóch ludzi wypiło jakiś kompot z butelki,
    >> w ktrej wcześniej był ten zajzajer. Niestety nie przeżyli
    >
    > Pewnie bez umycia nawet? Jak to z dzieckiem, widzi kolorowy soczek
    > w butelce i sru, jakby odruchowo, pije. Dobrze, jeśli to będzie ocet
    > winny, czy jabłkowy...

    Nie znam szczegółów, może opłukana była tylko. Nieważnie. Ludzi szkoda.

    >> A z tymi zaworami, to też niezła ściema. Legenda miejska w hardkorowym
    >> wydaniu mówi, że ten ołów był "do smarowania zaworów", co jest bzdurą
    >
    > Ja się zetknąłem, że może nie smarowanie, ale jako podkład, aby nie
    > wybijalo nieutwardzonych gniazd, żeby "cieniutka" warstwa ołowiu
    > amortyzowała to i owo.

    To chyba jeszcze większy hardcore. Tam przecież nie ma żadnego ołowiu,
    który by mógł zrobić warstewkę.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: