  • 11. Data: 2012-07-04 23:23:41
    Temat: Re: Przebieg przed i po wizycie w serwisie.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-04 18:04, tryton pisze:

    > dlatego nigdy nie korzystam z serwisów w stylu "zostaw pan samochód na xxx"
    >

    > konkretna godzina, przyjeżdżam czekam i patrze na łapy
    >
    > a nawet jak trzeba to biorę dzień urlopu...

    A potem jest lament, że za mocno skroili i mimo skrojenia nie chcą
    więcej widzieć pacjenta. :P
    http://poprawki.com/2009/05/cennik-dodatkowych-uslug
    / ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2012-07-05 17:09:09
    Od: Tomek <w...@n...pl>

    > A potem jest lament, że za mocno skroili i mimo skrojenia nie chcą
    > więcej widzieć pacjenta. :P
    > http://poprawki.com/2009/05/cennik-dodatkowych-uslug
    / ;)

    Heh :D

    W sumie dopiero teraz zauważyłem (z własnego doświadczenia), że w serwisach
    motocyklowych jest zupełnie inaczej. Tam opinia klienta to świętość, bo w
    tak małym środowisku poważniejsza wpadka lub przekręt powodują, że traci
    się sporo klientów, a nie ma ich aż tak dużo.
    Dlatego tam wręcz zachęcają, żeby stać nad mechanikiem, a nawet jak ktoś
    chce, to sam może sobie łapki ubrudzić. I bez dopłaty 100%

    pozdr

  • 13. Data: 2012-07-05 18:32:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-04 15:41:42 +0000, Tomek <w...@n...pl> said:

    > jak widać kusi ich, żeby sobie autem klienta pojeździć i
    > zaoszczędzić na dojazdach po części.

    Zawsze wszystko zależy od szefa.
    Jeśłi ten zezwala, to...

    ...to to nie jest dobry serwis.
    ;(

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-07-06 09:59:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:jt2c93$gl4$1@news.dialog.net.pl...

    > A potem jest lament, że za mocno skroili i mimo skrojenia nie chcą więcej
    > widzieć pacjenta. :P
    > http://poprawki.com/2009/05/cennik-dodatkowych-uslug
    / ;)

    Ja bym dopisał jeszcze:
    - Wymiana sprawnej części: -10% na robociznę
    - Wymiana części zepsutej przez mechanika: -20% na nową część i robociznę
    - Wmawianie klientowi, że "Ten Typ Tak Ma": 120 zł za każdą godzinę
    - Diagnostyka bez rezultatów: 150 zł
    - Zepsucie innej rzeczy i nie przyznawanie się do tego: 150 zł
    - Drobne uszkodzenia powstałe w czasie niechlujnej naprawy (rysy, połamane
    zaczepy, pogubione śruby): 10 zł za każdy element

    Czasem to klient nie chce już więcej widzieć mechanika.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba