eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzód na TyłRe: Przďż˝d na Tyďż˝
  • Data: 2014-09-05 14:03:56
    Temat: Re: Prz�d na Ty�
    Od: p...@b...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 4 września 2014 20:10:44 UTC+2 użytkownik sebolwg napisał:
    > Witam.
    >
    > Co si� stanie gdy Opon� przeznaczon� na prz�d za�o�� na ty� ?
    >
    > (Wymiary sďż˝ takie jakie powinny byďż˝)

    Karkas opony ma konstrukcję kierunkową uwzględniającą fakt że tylna opona głównie
    napędza a przednia głównie hamuje, a jeśli jeszcze bieżnik ma również charakterystykę
    kierunkową to założenie przodu na tył skutkuje albo przeciążeniem karkasu (jeśli
    założysz zgodnie z kierunkiem rotacji) albo złym odprowadzaniem wody (jeśli założysz
    odwrotnie).

    Poza tym węższy profil przodu da Ci co najmniej szybsze skręcanie całego motocykla
    ale niewykluczone że da Ci też brak stabilności, a kładzenie moto w zakręty może stać
    się wydarzeniem samym w sobie.

    Jeśli weźmiesz udział w zdarzeniu drogowym i na oponie będzie front tyre only to
    znaczy że jechałeś nie sprawnym motocyklem co może skutkować prawnie i sporo
    kosztować na koniec.

    Producenci generalnie zabraniają takich praktyk.

    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: