    Date: Wed, 19 Oct 2011 23:01:39 +0200
    From: Atlantis <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prowizoryczne zasilanie starych komórek

    W dniu 2011-10-19 22:41, Remek pisze:

    > Idź do szkoły, albo poczytaj jakieś książki zamiast wypisywać bzdury.

    A może by tak jaśniej? Bez obrażania? Przypominasz mi moją nauczycielkę
    matematyki z czasów podstawówki:

    Nauczycielka: Jeśli czegoś nie rozumiecie - pytajcie.
    Uczeń: Nie rozumiem tego (...), może mi pani to wyjaśnić?
    N: Jak to? Tego nie umiesz? Przecież wczoraj to wałkowaliśmy! Masz jedynkę.

    Bzdury bzdury mógłbym wypisywać w zdaniach twierdzących, ja zadawałem
    pytanie.

    W szkole uczono mnie podstaw elektrotechniki. Nikt mi jednak nie mówił
    jak działa bateria telefonu i co tak naprawdę robi jej elektronika i w
    jaki sposób te 3,7V podane na obudowie baterii odpowiada rzeczywistości
    (tzn. temu, co musi być podane na styki) oraz czy prosty regulowany
    stabilizator będzie jej dobrym (i bezpiecznym) ekwiwalentem.