-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news2.euro.net!209.197.12.246.M
ISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jfttug$jr4$1@inews.gazeta.pl> <jftu71$791$3@mx1.internetia.pl>
<jftvoi$pah$1@inews.gazeta.pl> <jfu035$ck3$4@mx1.internetia.pl>
<jfu25f$2us$1@inews.gazeta.pl>
<4f228f34$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<jfu3nd$7oc$1@inews.gazeta.pl> <jfu3v6$t8b$1@mx1.internetia.pl>
<jfu49d$9gr$1@inews.gazeta.pl>
<4f22b708$0$1274$65785112@news.neostrada.pl>
<jg9271$2nll$1@news2.ipartners.pl>
In-Reply-To: <jg9271$2nll$1@news2.ipartners.pl>
Subject: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
Date: Tue, 31 Jan 2012 16:59:09 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 120131-0, 2012-01-31), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 24
Message-ID: <4f280fcb$0$1275$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.174.163
X-Trace: 1328025547 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1275 83.11.174.163:59250
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430482
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
wiadomości news:jg9271$2nll$1@news2.ipartners.pl...
>W dniu 2012-01-27 15:39, to pisze:
>> begin XWindowsMen
>>
>>> Paradoksalnie usprawniając światła i niby zmniejszając liczbę pasów na
>>> jezdni... paradoksalnie zwiększamy przepustowość samochodziarzy! :)
>>
>> Tak, zmniejszając liczbę pasów zwiększa się przepustowość. Weź sobie
>> strzel baranka w ścianę, bo już się czytać tego nie da.
>
> Hmm uczestniczyłem w seminarium, na którym udowadniano, teoretycznie i na
> empirycznych danych,
> że w nieliniowych układach (w których nie sprawdzają się prymitywne modele
> przepływu a'la płyn)
> może tak być. Za przykład służył właśnie ruch uliczny. Zmniejszając
> przepływność w niektórych
> punktach uzyskuje się poprawę ogólnej przepływności.
A skutkiem są czerwone fale w całym mieście zamiast zielonych.
To ja pier tego tą całą przepływność, skoro zamiast jechać trzeba co chwilę
stać.
Osobiścię wolę postać gdzieś dłużej, ale RAZ.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Rozkaz 5-2025: O Umorzeniu Postępowania Sądowego
- 2025-03-23 Rozkaz 4-2025: O Ochronie Praw Autorskich
- 2025-03-23 Rozkaz 3-2025: O Zaprzestaniu Bratobójczych Walk Na Ukrainie
- 2025-03-23 Rozkaz 2-2025: O Zaprzestaniu Zaciągania Kredytów
- 2025-03-23 Rozkaz 1-2025: O Uchwaleniu Totaliztycznych Praw i Obowiązków Człowieka
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=