eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProtesty kierowców, w radiu zasłyszaneRe: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Protesty kierowców, w radiu zasłyszane
    Date: Tue, 31 Jan 2012 16:43:30 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 18
    Message-ID: <jg9271$2nll$1@news2.ipartners.pl>
    References: <jfttug$jr4$1@inews.gazeta.pl> <jftu71$791$3@mx1.internetia.pl>
    <jftvoi$pah$1@inews.gazeta.pl> <jfu035$ck3$4@mx1.internetia.pl>
    <jfu25f$2us$1@inews.gazeta.pl>
    <4f228f34$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <jfu3nd$7oc$1@inews.gazeta.pl> <jfu3v6$t8b$1@mx1.internetia.pl>
    <jfu49d$9gr$1@inews.gazeta.pl>
    <4f22b708$0$1274$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1328024609 89781 157.25.157.219 (31 Jan 2012 15:43:29
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 31 Jan 2012 15:43:29 GMT
    In-Reply-To: <4f22b708$0$1274$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.25) Gecko/20111213
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.17
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430477
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-01-27 15:39, to pisze:
    > begin XWindowsMen
    >
    >> Paradoksalnie usprawniając światła i niby zmniejszając liczbę pasów na
    >> jezdni... paradoksalnie zwiększamy przepustowość samochodziarzy! :)
    >
    > Tak, zmniejszając liczbę pasów zwiększa się przepustowość. Weź sobie
    > strzel baranka w ścianę, bo już się czytać tego nie da.

    Hmm uczestniczyłem w seminarium, na którym udowadniano, teoretycznie i na
    empirycznych danych,
    że w nieliniowych układach (w których nie sprawdzają się prymitywne modele przepływu
    a'la płyn)
    może tak być. Za przykład służył właśnie ruch uliczny. Zmniejszając przepływność w
    niektórych
    punktach uzyskuje się poprawę ogólnej przepływności.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: