  • 11. Data: 2009-01-13 06:05:36
    Temat: Re: [Protel99SE] Wypełnienie polygon na warstwie Internal
    Od: "Miro" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Grodnicki" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:gkfdee$htk$1@news.dialog.net.pl...

    > Prawdopodobnie nie rozbiłeś polygona. (Tools - Convert - Explode Polygon
    > to Free Primitives). Nie wspominasz o tym.
    > Przed rozbijaniem nie ma potrzeby odznaczać opcji "lock primitives".

    wielkie dzięki za pomoc! Nie wiedziałem o istnieniu takiej funkcji.

  • 12. Data: 2009-01-13 08:03:20
    Od: "Tomasz Grodnicki" <g...@k...net.pl>

    Użytkownik "Miro" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomasz Grodnicki" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > wielkie dzięki za pomoc! Nie wiedziałem o istnieniu takiej funkcji.

    W sytuacji, gdy firmy nie stać na wydanie prawie 10k euro na najnowszą
    wersję, należy dobrze poznać narzędzie które się posiada.

    Oprócz studiowania podręcznika można również przejrzeć listę funkcji
    udostępnianych przez poszczególne serwery - nie wszystkie są przypisane
    do domyślnego menu, pasków narzędzi i skrótów. Niektóre mogą być
    pożyteczne.

    --
    Tomek