  • 1. Data: 2009-02-08 18:06:21
    Temat: Proszę od wypełnienie ankiety dot. rynku GSM - pilne
    Od: t...@g...com

    Jak w temacie. Ankieta zajmuje okolo3 min. Bede bardzo wdzięczny.
    P.S. - Ankieta dotyczy GSM ;)
    http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/1
    049/sec-jbQD3880

  • 2. Data: 2009-02-08 18:49:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@g...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jak w temacie. Ankieta zajmuje okolo3 min. Bede bardzo wdzięczny.
    > P.S. - Ankieta dotyczy GSM ;)
    > http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/1
    049/sec-jbQD3880

    prosze bardzo.
    aha, na stronie masz napisane ze ankieta zajmuje srednio 11 minut wiec nie
    lec w chuja!
    Ja skonczyłem na pytaniu 16, potem poleciały pierwsze odpowiedzi - skoro na
    takich wynikach ci zalezy...

    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 3. Data: 2009-02-08 19:01:26
    Od: tattva <s...@g...pl>

    Budzik pisze:
> [...]
    > lec w chuja!
    > Ja skonczyłem na pytaniu 16, potem poleciały pierwsze odpowiedzi - skoro na

    Mi wypełnienie zajęło nie więcej niż 5 minut. Weź pod uwagę, że wartość
    średnia mogła zostać zawyżona np. jeśli ktoś zrobił sobie półgodzinną
    przerwę przy drugim pytaniu, żeby napić się w spokoju kawy...

    /tattva

  • 4. Data: 2009-02-08 20:46:28
    Od: t...@g...com

    On 8 Lut, 20:01, tattva <s...@g...pl> wrote:
> [...]

    Dziękuję bardzo za Waszą pomoc. Uzbierałem 100 wypełnionych ankiet i
    zakończyłem badania.

  • 5. Data: 2009-02-08 22:51:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > wartość średnia mogła zostać zawyżona np. jeśli ktoś zrobił sobie
    > półgodzinną przerwę przy drugim pytaniu, żeby napić się w spokoju

    ponizej 5 (czyli jak rozumiem jakies 4:40) to nadal nie 3 minuty.
    Mnie pewnie tez zajełaby ok 5, ale po 3 skonczyłem :)

    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton