  • Data: 2010-04-14 13:46:40
    Temat: Re: Proszę o radę które auto kupić
    Od: "m" <...@n...pq> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:hq48m3$du9$1@news.onet.pl...
    > jak Ty porównujesz 10 letnie BMW z 10 letnią np. Skodą to się nie
    > dziwię... widać, że nie masz pojęcia żadnego o dobrych autach.

    Cenowo jednakowe?
    Porównanie dotyczyło np.
    http://gielda.autocentrum.pl/bmw-z3-m-pakiet-C100697
    16.html BMW Z3 M-PAKIET
    31 900 PLN
    http://www.autocentrum.pl/oceny/bmw/z3/
    "Samochód dobrze się prowadzi,w środku głośny,w gorącym klimacie bardzo
    ciepły w lecie,siedzenia po tys.- skora-przetarte,dziury na boku siedzenia
    kierowcy,ciągle problemy z elektronika,już od 20 tyskm ciagle swieci sie
    swiatlo ABS,servis BMW chcial 2 tys dolarow za wymiane jakiegos czujnika
    zeby to zlikwidowac,za wyjecie compactu z radia-wcielo od goraca, skasowali
    650 zl. Klucz z alarmem przestal dzialac przy 180 tys,alarm od poczatku sie
    ciagle wlaczal bez powodu.Siedzenia sie hustaja prawie od poczatku,po 100tys
    siedzenie pasazera sie zablokowalo.Bardzo zly serwis w krajach
    arabskich,brak fachowcow,serwisy beznadziejne,trzymaja samochod tydzien i
    oddaja samochod nie umyty,nie przyjemna obsluga,mam wrazenie ze jestem
    oszukiwana."
    http://www.autocentrum.pl/nowe/chevrolet/spark/0.8i-
    52km-plus-16632/
    Chevrolet Spark 0.8i 52KM Plus 31 390 zł

    Wybór nalezy do wybierającego