  • 11. Data: 2013-08-19 14:36:23
    Temat: Re: Prosze o pomoc w wyborze telefonu
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Grupa: [pl.misc.telefonia.gsm]
    Osoba: [kichu]
    Tekst:
> [...]
    > Jak ognia unikam wszelkiej masci smartfonow, dotykowych ekranow itp, ale
    > z tego co sie dzieje obecnie na rynku chyba bede musial sie w koncu na
    > taki telefon zdecydowac.
    > Zalezy mi na telefonie, ktory powinien posiadac
    > -dobry odtwarzacz mp3
    > -wifi
    > -nawigacje GPS
    > -dobra bateria
    > -w sumie ma sluzyc glownie do dzwonienia, nie gram, nie uzywam facebooka
    > itp. Karta prepaid wiec lepiej zeby sie nie aktualizowal ani nie sciagal

    N8.
    System znasz, hardware dobry, jak CI MP3 nie podpasi zainstalujesz sobie inny.

    > Krzysztof

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Sig zgodny z normami ISO 9000.

  • 12. Data: 2013-08-19 15:02:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2013 11:14:26 +0200, asasa napisał(a):
    > U?ytkownik "kichu" <k...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > moze sam bys ruszyl dupe, odpalil znany portal aukcyjny i poszukal pod katem
    > parametrow to co ci pasuje?
    > pozniej spisujesz nazwy producentow i modeli i zapierdalasz do marketu z agd
    > i ogladasz, wybierasz, kupujesz?
    > Proste jak jebanie?

    Zartujesz ? Czy nawet nie wiesz ze zartujesz ?

    mp3 graja teraz wszystkie. Ale czy dobrze ?
    GPS ma wiekszosc, jesli nie wszystkie. Ale do nawigacji droga daleka.

    Plus setki innych rzeczy, ktorych nie wyczytasz ani nie wyszukasz, a
    przez ktore twoj nowy piekny telefon zaczyna byc nieprzyjemnym zlomem.

    J.

  • 13. Data: 2013-08-19 15:05:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2013 01:42:32 +0200, empe napisał(a):
    > Oczywiście w temacie Telefonów też polecę ale E52

    Koledzy - ale kolega by chcial nowy telefon sobie kupic, wiec nie
    podrzucajcie mu pomyslow ktore juz dawno przestali produkowac.

    Ja niestety nic nie polece. Zaden mi sie nie podoba, a tu cos jednak
    trzeba kupic :-(

    J.

  • 14. Data: 2013-08-19 15:43:44
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Mon, 19 Aug 2013 15:05:28 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Koledzy - ale kolega by chcial nowy telefon sobie kupic, wiec nie
    > podrzucajcie mu pomyslow ktore juz dawno przestali produkowac.

    To ma pecha. Albo kupi używany, albo będzie się wkurzał na złom jaki
    dziś sprzedają.

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 15. Data: 2013-08-19 18:36:55
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 23:35:14 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale tu jest funkcja w menu - import kontaktow.
    > Tylko ze z jedna nokia blad wywala, a z druga sie wcale nie laczy.

    Sądzisz że z 8S/8X lepiej będzie?

    > No, nokia mnie namawia.

    To żal się Nokii.

    > I ktos tu chyba kolege namawia :-)

    Nie zauważyłem. Kto?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 16. Data: 2013-08-19 20:16:02
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    http://allegro.pl/nokia-e52-66386?buyNew=1

    > wiec nie podrzucajcie mu pomyslow ktore juz dawno
    > przestali produkowac.

    A co to za warunek praktyczny że czegos nie produkują?
    Tej E52 nic nie brakuje. Ale jeżeli minusem jest to że jej nie
    produkują, to sorki.
    Produkują obecnie lepsze?
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2013-08-19 20:49:21
    Od: kichu <k...@t...pl>

    W dniu 2013-08-19 14:05, J.F. pisze:

> [...]
    > podrzucajcie mu pomyslow ktore juz dawno przestali produkowac.
    >
    > Ja niestety nic nie polece. Zaden mi sie nie podoba, a tu cos jednak

    No wlasnie nie musi byc nowy. Zdecydowalem sie na e75, tylko dlatego ze
    byl tani (uzywany). E52 i inne polecane trzymaja cene, potrzebuje cos na
    juz, a na lepszy bede polowal na ebayu

  • 18. Data: 2013-08-19 20:53:22
    Od: kichu <k...@t...pl>

    W dniu 2013-08-19 10:14, asasa pisze:
> [...]
    > parametrow to co ci pasuje?
    >
    > pozniej spisujesz nazwy producentow i modeli i zapierdalasz do marketu z agd

    Ta, szczegolnie modele ktore juz wyszly ze sprzedazy, a do tego w UK.
    Tutaj tych marketow z agd jest tyle ze mozna wybierac, przebierac i ogladac

    > Proste jak jebanie?
    >
    > no chyba, ze jestes kolejnym kolesiem ktoremu trzeba podac wszystko na tacy?

    Nie oczekuje wylozenia na tacy. Prosze o opinie ludzi, ktorzy cenia
    dobry i sprawdzone produkty zamiast tego badziewia ktore obecnie jest na
    rynku.

  • 19. Data: 2013-08-20 12:21:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2013 18:36:55 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > Sądzisz że z 8S/8X lepiej będzie?

    Nie, sadze ze producenci przestaja wspierac BT, co mnie wk*.

    I sadze ze Nokia swoich nowych telefonow nie dopracowala.
    Wystarczajacy powod aby sie wstrzymac i poczekac na nastepna wersje.
    Choc, jak kto akurat stracil swoj ulubiony telefon ... wszystkie
    niedopracowane, a cos tzeba kupic, jakos sie ten rok czy dwa przemeczy
    :-)

    > Nie zauważyłem. Kto?

    Ty.

    J.

  • 20. Data: 2013-08-20 16:21:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-20 12:21, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 19 Aug 2013 18:36:55 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
    (...)

    > Nie, sadze ze producenci przestaja wspierac BT, co mnie wk*.

    Patrząc tak po producentach to raczej nie.

    > I sadze ze Nokia swoich nowych telefonow nie dopracowala.

    A tutaj się zgodzę :>