  • Data: 2012-06-11 14:45:07
    Temat: Re: Proszę o pomoc w diagnozie.
    Od: marsel <marcin@pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-11 12:39, Sławek Maculewicz pisze:

    > Płyta zamontowana w obudowie czy leży na stole?
    Próbowałem tak i tak.

    > Zwierałeś piny PWR_BTN (czy jak tam się one nazywają...) na płycie
    > jakimś wkrętakiem?
    Jakoś tak się nazywają, zwierałem je i też nic.

    Zasilacze i pamięci powymieniane, i posprawdzane, są sprawne.
    Niestety wszystkie inne komputery u mnie to albo AMD albo Intele na
    innym sokecie niż i3, i nie mam jak sprawdzić płyty lub procka.
    Zakładam, że jak nawet procesor jest uszkodzony, to wiatraki powinny się
    kręcić. Wydaje mi się więc, że to płyta jest walnięta ale chciałem się
    upewnić co do tego napięcia na gniazdach wiatraków.