  • 11. Data: 2009-07-10 16:40:22
    Temat: Re: Prosze o pomoc. Komputer się wyłącza.
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Łukasz" napisał:
    > Hmm... żaden właśnie niebieski ekran się nie pojawia. Patrzyłem na
    > temperature "scalaków" płyta główna norma 50 stopni procek maks 60stopni
    > natomiast grafika 84maks ale z tego co wiem te G forcy z serii G200 grzeją
    > się strasznie. Jeżeli myślisz że jest to problem temperatury to może
    > powinienem kupić jakiś dodatkowy wiatrak do obudowy?

    temperatury to faktycznie masz koszmarne, o ile płyta i procek jeszcze ujdą,
    to 85stopni na grafice to już lekka przesada:O(jak ją zmierzyłeś?:O)
    zanim zaczniesz kupować to może najpierw zainstaluj program diagnostyczny
    np: Evest home edition, obciąż czymś proceki grafikę na maksa i poobserwój
    napięcia na zasilaczu,
    jesli będzie ok, to zrób test pamięci memtestem, i procka, ogulnie potestuj
    może co sie da, bo podobne obiawy moze dawać praktycznie wszystko:O)

  • 12. Data: 2009-07-10 20:42:38
    Od: Łukasz <p...@w...pl>

    NO TAK ALE a to też jest dziwne że np. na Terminatorze i Legendary mi sie
    komp
    restartuje a na crysostasis i THWX Tony clnace (czy jak to się tam pisze)
    nic sie nie dzieje a obciazenie jest tez duze dla kompa.

  • 13. Data: 2009-07-10 21:00:21
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > restartuje a na crysostasis i THWX Tony clnace (czy jak to się tam pisze)
    > nic sie nie dzieje a obciazenie jest tez duze dla kompa.

    Co moze byc wskazowka, ze problem nie lezy po stronie sprzetu :)
    Nie testowales tego, co dal ci Radek?
    Mozesz od razu przejsc do strony 3, jesli nie chcesz czytac calosci
    http://www.grush.one.pl/article.php?id=bluescreen&pa
    ge=3

    Pozdrawiam
    Michal

  • 14. Data: 2009-07-10 21:51:27
    Od: Łukasz <p...@w...pl>

    oki zrobiłem jak prosiliście. Teraz instaluje Terminatora na którym tak mi
    się dzieje i zobaczymy. Czytałem też na forum że nie tylko mi się takie
    rzeczt dzieją. I właściwie wszyscy piszą że jest to wina zasilacza. Ten
    Medcom Fell 3 który posiadam może faktycznie nie jest najlepszej klasy i
    może nie ma wystarczającej mocy do pociągnięcia mojego sprzętu.

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:h38aek$heo$1@inews.gazeta.pl...

  • 15. Data: 2009-07-12 08:22:13
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 10.07.2009 22:42, Łukasz pisze:
> [...]
    > restartuje a na crysostasis i THWX Tony clnace (czy jak to się tam pisze)
    > nic sie nie dzieje a obciazenie jest tez duze dla kompa.

    1) Pisz *pod* cytatem, a nie na wierzchu.

    2) Różne gry mogą różnie obciążać kartę graficzną i procesor
    i w efekcie powodować lub nie pojawianie się problemów
    powodowanych temperaturą, niewydolnym zasilaczem lub
    przekłamującą pamięcią.

    3) Zacznij od wyłączenia automatycznych restartów, bo wtedy
    będzie przynajmniej wiadomo, czy to komputer się restar-
    tuje w sposób niekontrolowany, czy też system go wyłącza
    z powodu jakiegoś poważnego błędu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 16. Data: 2009-07-12 20:34:14
    Od: Łukasz <p...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z powodu jakiegoś poważnego błędu.
    >
    > --
    > |"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """""""|
    > | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ |
    > | | Politechnika Śląska |

    Witam!

    Postanowiłem was wszystkich posłuchać i wyciągnąłem wnioski. Zeskanowałem
    pamięć mem testem i wszystko w porządku. Tak więc w sobotę pojechałem do
    sklepu i kupiłem zasilacz Chifteka 600W i jak narazie jest wszystko w
    porządku nic się nie wyłącza. Wydaje mi się że to była wina zasilacza tak
    jak większość osób pisała. Mam nadzieję że nic już podobnego mi się nie
    przydaży a zasilacz jest kozacki :)

    Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pomoc w razie czego jeszcze napisze :)

    Pozdro:)