    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Prosze o pomoc. Komputer się wyłącza.
    Date: Fri, 10 Jul 2009 01:39:22 +0200

    Użytkownik "Łukasz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h35slp$1l$1@news.wp.pl...
    > Witam!
    >
    > Piszę do was bo nie wiem co mam zrobić od jakiegoś czasu podczas grania w
    > Terminatora Salvation komputer zaczął mi się wyłączać. Gram pare minut i
    > nagle komputer się restartuje tak jak by ktoś nacisnął reset. Grałem też
    > równocześnie w Cryostasis i nic takiego się nie działo myślałem że to może
    > wina gry bo została ściągnięta z netu ale kupiłem sobie włąśnie grę
    > Legendary i dzieje się to samo po paru minutach gry komp się restartuję.
    > Prosze o pomoc bo nie wiem co się dzieje. Instalowałem jeszcze raz
> [...]

    Jedna z przyczyn restartow windowsa sa przegrzewajace sie scalaki (np.
    procesor, karta graficzna, nie odprowadzaja ciepla i wbudowane w nie
    termistory odcinaja zasilanie).
    Czesto takim objawom towarzyszy niebieski ekran (BSOD), ale pewnie u ciebie
    jest ustawiony restart.
    Ustaw windowsa, zeby nie restartowac po niebieskim ekranie (zapytaj googla
    jak to sie robi), nastepnie jak sie pojawi niebieski ekran, to przeczytaj,
    co jest przyczyna i jeszcze raz zapytaj googla, wpisujac przyczyne.
    Mozesz tez po takim restarcie sprawdzic w biosie temperature procka i plyty
    glownej.

    Inna z przyczyn moze byc zasilacz, ale strzelam, ze nie tutaj problem.

    Pozostale problemy juz raczej software'owe, takze na inna grupe.

    Pozdrawiam
    Michal