  • Data: 2009-07-09 22:57:59
    Temat: Prosze o pomoc. Komputer się wyłącza.
    Od: Łukasz <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Piszę do was bo nie wiem co mam zrobić od jakiegoś czasu podczas grania w
    Terminatora Salvation komputer zaczął mi się wyłączać. Gram pare minut i
    nagle komputer się restartuje tak jak by ktoś nacisnął reset. Grałem też
    równocześnie w Cryostasis i nic takiego się nie działo myślałem że to może
    wina gry bo została ściągnięta z netu ale kupiłem sobie włąśnie grę
    Legendary i dzieje się to samo po paru minutach gry komp się restartuję.
    Prosze o pomoc bo nie wiem co się dzieje. Instalowałem jeszcze raz windowsa
    bo myślałem że to jego wina ale niestety nic to nie pomogło. Podczas
    normalnej pracy systemu nic takiego się nie dzieje. Posiadam Intel Q9550
    2.83GHz 4G Ramu Kingstone płytę główną Gigabyte EP 45 DS3R grafike GFroce
    G260. Zasilacz 500W

    Proszę o pomoc bo nie wiem co mam dalej robić.

    Pozdrawiam serdecznie

    Łukasz