  • Data: 2015-03-09 06:55:11
    Temat: Re: Prosty bufor nieodwracający x4
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm... Może bufor nie będzie mi potrzebny? Generalnie chodzi mi o
    sterowanie kontrolerem Nixie 74141 z Atmegi zasilanej 3,3V. Nota
    katalogowa podaje, że układ rozpoznaje stan wysoki od 2V, a niski jest
    do 0,8V. Czyli niby powinno być ok, tylko czy bezpośrednie sterowanie
    nie spowoduje się większej podatności na błędy? Może jednak dla świętego
    spokoju powinienem podbijać napięcie do standardu TTL?