eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProstownik impulsowy z Allegro za ok.70zł - prośba o opinie › Re: Prostownik impulsowy z Allegro za ok.70zł - prośba o opinie
  • Data: 2010-12-15 23:48:04
    Temat: Re: Prostownik impulsowy z Allegro za ok.70zł - prośba o opinie
    Od: Kazimierz Uromski <u...@g...zx.comzamiastzx> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.12.2010 22:03, BartekK wrote:
    > Potwierdzam. Jest na rynku ich bardzo wiele (co jakiś czas dostępne w
    > lidlu np), charakterystyczne to, że ma 3 diodki i 1 guzik przełączający
    > funkcję (off, on motocykl, on samochód, on samochód zimą). Wszystkie są
    > robione na tym samym układzie elektronicznym, różnią się trochę obudową
    > i klemami itp. Ale praca jest wyśmienita. Sam używam kilku takich do
    > auta, do ładowania aku do upsów itp.
    >
    > - gdy sprobojemy odpalic silnik, z podlaczoną ładowarką, to bardzo
    > prawdopodobne podczas rozruchu spadnie napięcie na tyle, że ładowarka
> [...]

    O dokładnie ten powyżej opisuję i potwierdzam wszystkie spostrzeżenia.
    Zapomniałem, że też jednego trupa musiałem najpierw potraktować
    klasycznym prostownikiem.

    Btw: Nawet znalazłem taki jak mój - też niemiecki, trochę droższy bo
    55zł... Przykład wyrobu LIDL-owego (marka Tronic, LIDL jest na odwrocie):
    http://allegro.pl/prostownik-ladowarka-12v-3-6a-tron
    ic-t4x-i1371150408.html